@butterfly: oh had gemist dat je al ongi was geworden maar het is nog niet doorgezet? @lovecouple: waren dat ook dipsticks of gewone?
@ Missflower.. Ja het was wel doorgezet, maar vele malen minder als normaal. Had dit vorige maand ookal. Dus het zal er wel bij horen dan he
maar waarom heb je dan wel getest? (komt mischien lullig over maar zo bedoel ik het niet hoor) het is toch vreemd dat je wel lichte positieve testen had..
Omdat ik zo'n last kreeg van mijn boobs, terwijl ik dat eigenlijk nooit heb voor mijn ongi. Ze zijn ook gegroeit.. Dus vandaar dat ik ging testen. En idd vreemd die lichte streepjes. Maar zullen dan wel indrooglijntjes zijn ..?!
@ missflowe.. de dipsticks zijn allemaal posi.. dipstick van romed is posi.. de Matcare gewone test is posi.. en de gewone test van sensitest met hartje is 2 keer posi
foto's lukt niet.. probeer het zo nog ff.. nu is de zon een beetje weg.. maar heb net de cb digitaal gedaan en die zei niet zwanger :'(
heb ff gekeken maar 1 matcare test heb wel een streep maar die is heel licht.. lijkt wel doorzichtig en die ander eheb een helelichte lijn maar wel rose.. en de rest van de posi testen hebben ook wel lichte maar wel paarse of rose strepen
Misschien heb je idd nog niet genoeg HCG.. Nou hopen dat je ze op de foto kunt krijgen, dan ga ik ff spieken
dit is eg erg die onzekrheid pff... zal blij zijn als die verloskundige me maild met een afspraak.. Maar dan ben ik bang dat ik niks te zien krijg .... zenuwslopend zo zeg pff
nou idd.. ff een echo.. heb nu wel buikpijn ook.. rare pijn van binnen.. net of die baby (als die er is) me hele buik aan het verbouwen is ofzo hahaha
nee heb haar van de week gesproken.. en ze zei in eerste instantie dat ik het nog aan moest kijken tot dinsdag.. maar heb haar gister gemaild dat de testen toch wel positief blijven en of ze kon kijken wanneer ze tijd had. ik wil alleen een afspraak met haar want voor me mk had ik een andere vrouw en die was zo kattig enzo die hoef ik niet meer.. die was blij dat ik een mk kreeg althans zo leek het
Naja, wat een raar wijf zeg ! Ik hoop dat je snel bij die andere vrouw mag komen. En ondertussen lekker doortesten