Babbelbox =)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Butterfly26, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    heb je foto van de kruidvat test?

2. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nee heb geprobeert temaken maar krijg hem er echt niet duidelijk op.. ik ga morgen ff kijken of het lukt met me moeder der camera.

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Echt spannend meid !

Op mijn testen zag je ook wel lichte streepjes.. Ze werden de dag erna duidelijker.
    Ga ergens volgende week nog een xtje testen voor de zekerheid. Maar ga er gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben, valt het altijd weer mee ;)

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    dat is idd waar.. het is rustig vanavond he? beetje saai :(

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja he !

Ik ben nu aan het oppassen haha ;)
    Kleine is een beetje ziekjes..

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    aaah.. vind ik altijd zo zielig als kleintjes ziek zijn.. ze zijn dan zo zielig he!

hoor net van een vriendin dat ze zwanger is... en me anderen vriendin is al zwanger.. frustrerend zeg.. hahahaha

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Jaa idd ! Is heel zielig :(

Oww.. leuk voor hun, zeker !
    Maar idd.. voor degene die druk bezig zijn, en het niet zo snel lukt, best frustrend ja !

8. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    maar weet je wat ik nu het ergste vind.. me ene vriendin is 19.. ze had 2 weken verkering.. het ging uit.. zwanger.. die jongen wil niks met haar te maken hebben.. ze woont thuis bij haar vader.. haar moeder kijkt niet naar haar om.. ze werkt niet doet geen school geen rijbewis.. en ze houd het.. ze kan er nie eens voor zorgen maar goed..

En die andere vriendin is 20 die heb een dochter van 2.. die vader van dat kind kijkt er ook niet naar om.. nu heeft ze van de gemeente zo kamer gekregen in een flat.. heel klein.. Nu heb ze bijnnaaa een jaar een nieuwe vriend.. werkt verder ook niet niks.. gaat alleen maar uit.. en ze is nu 10 weken zwanger.. en hiervoor heb ze een paar weken geleden een mk gehad..

Zulke meisjes moeten eerst genieten en dan kinderne nemen.. want nu word dat kind alleen maar over al gedumpt

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Jeetje dat is wel heftig allebei zeg !
    Ja vind ook dat, dat ''soort'' meiden eerst moeten genieten en dan pas kinderen..
    Het is best zielig als ze overal en nergens worden neergeplant..

Laat ons dat i.v.p zwanger worden ;)

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja vind ik ook.. wij weten dat het goed terecht kom.. we kunnen er voor zorgen.. het kind heeft een vader en moeder die gwoon bij elkaar zijn.. en die niet uitgaan ofzo..

nou is uitgaan ook niet heel erg.. 1 keer in de zoveel tijd.. maar om elke weekend weg te gaan en het kind te dumpe bij je ouders is ook waardeloos..

11. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja dat zou ik mijn kindje nooit aan doen !
    Ben toch al niet zo uitgaans type, zit liever op de bank een filmpje te kijken ;)

En idd, niet alleen een relatie is belangrijk.. Maar vooral de omgeving waarin de kinderen opgroeien!

12. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou ik ben dan hetzelefde als jou hahah.. hou ook niet van uitgaan.. huur liever een dvd'tje voorop de bank hahha..

ja die kinderen kunnen beter bij ons terecht komen.. wij willen graaaagg mammie worden!

heb babs al 2 dagen niet gesproke

13. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ja idd !
    Nou we gaan ervoor :) Als me ventje thuiskomt, word er iniedergeval 3 weken klussen ingehaald, en dan vooral rond de vruchtbare periode ;)

Heb babs wel online gezien vandaag ..

14. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    en dan hopen dat het snel raak is ! ik ga duimen voor je.. Ik ga nu effe achter me leptop weg.. want ik begin pijn in me armen en nek te krijgen.. Ik denk dat ik vanavond nog wel ff op het forum ben.. xxxxx

15. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Dan duimen we voor elkaar meid !
    Is goed, doe rustig aan :)

Spreek je vanavond nog wel, en anders morgen ! Xxxxx

16. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    lieve meiden ik heb even jullie mening nodig..

ik heb vanavond een test gedaan.. een kruidvat test. in eerste instantie dacht ik niks te zien.. met goed kijken dacht ik een + te zien maar ik dacht dat ik het me verbeelde.. maar mijn gevoel zei.. haal die huls ervanaf en laat hem nog even lliggen..

zo gezegt zo gedaan.. ben ik effe naar me moeder gelopen.. ff op visite.. en ik kom net terug om bij die test te kijken.. en nu zie ik dus waar die plus moet staan een dikke streep over dwars.. maar die hoort dus zo te zijn.. en ik zie over de lengte een dunne blauwe streep.. een soort van lijntje.. maar wel heel dun met een streep van een pen.

is die dan ook positief? of zal dat wat anders zijn?

op de foto krijg ik hem niet goed dan zie je niks je moet het echt zien met het blote oog.

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    je had toch een casette gedaan?

die plus kruidvat test geven vaak valse plusjes.. bij mij ook een keer en was niet zwanger

18. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja die cassette was positief... en die plus is wel duidelijk. weet alleen niet of dat binnen de tijd was :(

19. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    meiden kijk me album ff

20. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    yeah meiden ben zwanger :D:D deed vamorgen een CB gewoon.. en die gaf een plusje.. niet eg heel dik ofzo.. maar er staat een plus vanmiddag toch nog even die digitale doen ;d en lieve meiden voorjullie gaat het ook snel gebeuren ik ga voor jullie duimen!

Deel Deze Pagina