yeah meiden ben zwanger deed vamorgen een CB gewoon.. en die gaf een plusje.. niet eg heel dik ofzo.. maar er staat een plus vanmiddag toch nog even die digitale doen ;d en lieve meiden voorjullie gaat het ook snel gebeuren ik ga voor jullie duimen!
GEFELICITEERD RIEKIE ! Yeaahhh, wat goed @ missflower, nou dat gaan we samen he meid ! Ik heb al een paar dagen iets raars jo, ben elektrische geladen ofzo, bij alles wat ik aanraak, krijg ik een schok ! Raar he?! X mij !
nou meiden word toch nog wel een beetje onzeker.. gister deed ik een kv test.. en die streep over de lengte is dun, blauwe en licht.. maar je ziet het wel.. En die van CB gaf toen ik hem net had gedaan een duidelijke lichte streep.. beetje breed.. en nu ik 5 uur later kijk is die streeep ook gewoon dun.. zal die dan tog posi zijn?
Zou het toch een goed teken zijn missflower ? @ lovecouple.. anders zou ik even naar de HA gaan, en bloed laten prikken, weet je het in iedergeval zeker !
Girls help me out .. Heb nu al de hele dag ongi krampen en enorme pijn in mijn boobs.. Terwijl mijn ongi al klaar is! Ook doet mijn onderrug de hele dag al flink pijn.. Pff...
Ik denk dat ik maandag een testje doe.. Dan moet er wel een streepje te zien zijn ! (als die er komt) En hoe gaat het bij jou?
Hoii meiss.. jaa het gaat goed hoor.. ben gewoon super zwanger hahah..voel het nu ook.. beetje misselijk en hoofdpijn en buikpijn.. en dood moe.. leg nu lekkr op bed met me leptop hoe is het met jouu?
Gelukkig meid ! Ben echt zoo blij voor je .. Met mij gaat het ook goed, alleen onwijs last van mijn boobs, dit heb k echt nog nooit gehad ! Dus ik ga denk ik maandag nog een testje doen voor de zekerheid. Is die nega weet ik het tenminste zeker !
nou ik was vanmiddag ook nog wle onzeker hoor.. die kv en cb test geeft wel een plusje aan. maar die plus is heel dun die streep va bovennaar beneden.. maar ik dacht bij mezelf.. ja zullen ze dan allebei negatief zijn.. dus heb ze me moeder late bekijken en de bijsluiter goed laten lezen en bij beide testen stond er.. een streep va een plus is een streep. is die dik of dun of licht of donker.. streep is ene streep dan ben je zwanger.. en vanaf de laatste 3 dagen zijn me babyboom,sensi, en romed zwnagerschapstesten ook allemaal positief.. dus kan niet anders toch?
Lijkt me ook niet ! Als je ECHT zekerheid wilt. Kun je een bloedtest bij de huisarts aanvragen. En evt volgende week een digitale test te doen. Volgende week is die zeker te weten positief !
ja daarom.. ik moet maandag zowieso een afspraak maken met de verloskundige voor een echo.. en ik doe gewoon deze week nog even een cb test.. voor een duidelijke streep..
ja ik hou je zeker op de hoogte hahah.. ik leg ook al lekker op me bedje.. was net op visite bij schoonmoeder en effe bij me vriend ze nichie.. ik was kapot.. ik zeg we gaan naar huis ik wil na bed hahah