Babbelende Mama's gezocht

Discussie in 'De mama's' gestart door Andela, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Oké poging 2 ..

@Lies, nee we zijn verhuisd omdat we een groter huis nodig hadden haha, wat leuk dat jullie beiden geboren en getogen Amersfoorters zijn, woont jullie familie dan ook allemaal dichtbij?

@Me, ach het heeft ook voordelen toch, hoef je niet elke maand nieuwe kleding aan te schaffen.

Balen dat het gesprek tegen viel, ik meende eind vorig jaar gelezen te hebben dat mochten mensen nog willen profiteren van de lage huizenprijzen zij voor 2015 het beste konden kopen, want daarna zou de markt weer wat gaan aantrekken. Maar dat zijn speculaties.

@Lynn, de nachten gaan nog niet geweldig maarja, dan moet ik maar wat eerder op bed meestal slaap ik rond half 1 en als Lucas 5 uur wakker is en tussendoor ook nog 2 keer wakker wordt kan je mij opvegen haha.

Wat leuk dat jullie een weekendje weg gaan, heb je je woensdag ingeruild? En gaan jullie met z'n drietjes?
    Het houd je inderdaad bezig haha.

Hier: Ben vanmiddag vergeten de pan van het vuur te halen, de hele keuken en bovenverdieping stonden blauw.. er waren al twee pannen eerder gesneuveld en nu blijft er niks meer over, dus meteen een nieuwe pannenset besteld. Ik voelde me zo'n dikke ezel. :(

Ook heeft Lucas z'n eerste hapje watermeloen gehad, alhoewel het was meer sabbelen. Wij waren watermeloen aan het eten en hij probeerde het stukje van mijn vriend zn vork te grijpen haha, dus even laten proeven maar hij gaf er niet zoveel om. Ja hij wilde ook graag iets vasthouden :p .

Wij hebben wel voetbal gekeken, normaal boeit het me niet maar het wk vind ik wel leuk! En Lucas sliep heerlijk Door manliefs geschreeuw heen. :p

Nog een eetvraag je Hoe laat geven jullie het groentehapje?

Oh en ik heb van die stapelbekers voor Lucas gekocht, wat een hit haha, hij vind het geweldig.

Hebben jullie vandaag nog iets gedaan voor vaderdag?

2. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @andela,
    Jaa iedereen woont hier wel in de buurt. Aan de ene kant heel fijn, aan de andere kant soms vermoeiend haha. Hoe zit dat bij jullie?
    Wij doen meestal een poging tussen 4 en 7. Tussen haar een na laatste fles en d'r laatste. Op het moment dat ze niet zo veel honger heeft maar ook niet net gegeten heeft. We laten haar zelf haar ritme bepalen dus echt vaste tijden hebben we niet.

@Lynn, lekker hoor een weekend weg! Heb je vast behoefte aan na zo'n drukke week!

Hier vandaag niet zo veel gedaan. Uitgeslapen (l werd om kwart voor 9 wakker :D en daarna rond een haha) en grote boodschappen.

3. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Lies: wat fijn dat de echo van heupjes goed was, joehoe!

Kan me voorstellen dat je even zenuwachtig was, sinds mijn 1e zwangerschap ben ik ook regelmatig in de stress geschoten als ik van alles voelde in mijn lijf.

@ Me: goh, Julie is idd een poppetje :D. Ik geloof dat N dat formaat had bij 4 maanden of zo... ;). Fijn dat ontwikkeling goed gaat en schattig he, dat zwaaien!

Spannend, zeg, appartement te koop. Het scheelt denk ik dat je geen haast hebt? Er is nu ook wel genoeg te koop voor schappelijke prijs lijkt me.

Slaapt Julie nog steeds door? (ben jaloers :p)

@ Lynn: droge huidje, daar weet ik alles van ;). C had dit ook heel erg al vanaf 2 wkn oud, heel wat afgesmeerd, ook regelmatig met hormoonzalf, maar hij is er overheen gegroeid. E helaas nog niet. Die heeft op haar 2e eczeem gekregen toen ik stopte met BV en nog steeds flink last van :(. Hoop dat het N bespaard blijft, tijd zal het leren.

Oei, dat rollen zonder terug te kunnen. Dat is errug vermoeiend ja. C had dit ook, weken lang eruit moeten om hem weer terug te draaien.

Wat leuk, een weekendje Limburg (kom je nog even zwaaien bij mij in Maastricht ;)?), veel plezier alvast.

@ Andela: ai, 5 uur, dat is vroeg... Herken het helemaal van mijn oudste, C was ook echt zo'n vroege vogel (gaaaaaap). Ik hoop voor je dat het sprongetjes gerelateerd is en ook snel weer voorbij.

Ik gaf het groentehapje bij C aanvankelijk in de ochtend (als ze dan krampjes krijgen zit je daar niet de hele nacht mee), daarna verschoven naar ongeveer 16:00-17:00 uur in plaats van een fles, geloof ik. Bij E en N heb ik gewoon aangeboden als wij ook aan tafel zaten, ongeacht wanneer de laatste/volgende BV was.

@ hier: nou, wij zijn een weekendje in Eifel (Duitsland) geweest, mijn schoonouders waren 40 jaar getrouwd en hadden ons uitgenodigd. Was leuk, kids hebben het goed gedaan, maar er is weinig over van ritme en we zijn allemaal moe, ha ha! ;)
    (dat park is overigens een echte AFrader :x!! Zou echt nooit terug gaan en ook zeker niemand adviseren...)

N heeft sinds lange tijd weer eens in groot zwembad gezeten, nu voor het eerst met vleugeltjes. Gelukkig bleven ze goed zitten. Ze moest echt ontzettend wennen, het spetteren, de geluiden, ze zat eerste echt als een aapje tegen me aan geklemd. Maar langzaam ontdooide ze en heeft uiteindelijk lachend en brabbelend door het water gekropen :D.

Sinds vandaag heeft ze ook eindelijk de knop gevonden: opeens trekt ze zich makkelijk op tot staan en schuifelt langs de tafel. Ze loopt al een tijdje op de knietjes, maar trok zich nooit op. Maar dat kwartje is nu dus ook gevallen. En oh, wat lijkt ze dan opeens groot :$. En oh, dan is er ook niets meer veilig voor die grijpgrage handjes :D...

Vandaag ook weer bij CB geweest, bleh, was niet zo'n leuk bezoekje. N is nu 11,5 kg en 76,5 cm. Veel babyvet dus en CB vond dat ze te zwaar is en dat we er 'iets' aan moeten doen :(. Heb dus adviezen gekregen om mijn 14 mnd ouder baby op 'dieet' te doen :(?? Weet niet wat ik er van moet denken, N eet gezond en normale hoeveelheden, dus ik voel er niets voor. Als ze straks loopt wordt het ook weer anders, toch?

Verder vonden ze spraak/taalontwikkeling niet helemaal goed (ze zou meer moeten kunnen/laten zien) en dus moeten we met 18 maanden weer (extra) terug komen (ipv met 2 jaar). Heb echt een beetje kater van. Vind het ook spannend, want bij C zijn wij ook extra terug moeten gaan vanwege langzame spraak/taalontwikkeling en uiteindelijk bleek er dus ook heel wat aan de hand te zijn :(. Nu begint het toch weer te zoemen in mijn achterhoofd, wat als N ook autisme heeft? Bleh.

En toen ook nog 2 prikjes, arm mupke. Ze ligt er voor haar doen nu vroeg in, ze was helemaal kapot.

Heb overigens een speldje in de haren uitgeprobeerd en tot mijn aangename verrassing laat zij ze gewoon zitten en het staat echt heel schattig! Echt meisjesachtig :D... Ga dus maar niet naar de kapper nu. Zal nog even kijken of ik een leuke foto kan showen.

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Lynn, ik mocht niet mee naar Guus Meeuwis omdat het personeelsuitje was. Nog wel even gedacht om zelf kaartje te kopen maarja dan sta ik als enige tussen een groep collega’s. Dus vandaar.
    Dinsdag over een week komt de bank hier thuis om verder over hypotheek te praten en daarna gaan we waarschijnlijk gewoon te koop zetten.

Pff vermoeiend he dat draaien in bed. Julie heeft tijd geleden ook ontdekt hoe ze draait. Maar gelukkig valt ze tegenwoordig ook op haar buik in slaap, of op haar zij, of op de rug, ondersteboven, altijd verrassing hoe ik haar weer vind haha.

@ Andela, vind ik zeker een voordeel, van mij hoeft ze niet groter hoor. Julie vind watermeloen heerlijk haha. Op vakantie veel gegeven. En afgelopen week galia meloen vond ze ook erg lekker.
    Wij hebben niks voor vaderdag gedaan, ik moest werken van 7.30-15.30. Dus vriend heeft alleen zn cadeautje van kdv uitgepakt wat Julie had gemaakt haha.
    Smiddags hadden we een babyborrel en daarna wilde vriend nog ff naar zn ouders dus ik was kapot. Wat vond jou man van zijn cadeau? Ik heb geprobeerd om het ook met Julie te maken maar het lukte me niet, dus ben er deze week nog mee bezig en geef het dan alsnog als het lukt. Heb jij de fotos met een programma zo naast elkaar gezet of zelf geknipt/geplakt?

Ik probeer groentehap zo rond 18.00/19.00 tussen de voedingen in. Probeer rond 20.00 laatste voeding te geven en dan naar bed. Maar er zijn ook dagen dat ze geen groentehap krijgt. Slecht slecht.

@ Kache, jaja Julie slaapt nu al ruim 1,5 week door. Toen ze maand of 2 was sliep ze ook door maar toen ik weer ging werken bij 3,5 maand kwam ze snachts weer. En nu heeft ze het weer te pakken haha. Heerlijk wel, al vond ik de nachtvoedingen nooit erg. Vanmorgen was het 7.15 en toen heeft ze nog bij mij in bed verder geslapen tot 9.15.
    Wij hebben idd geen haast om het te verkopen dus dat scheeld ja. Maar wil ook niet teveel gaan zakken met prijs als ie lang te koop staat, dus hoop dat het wel gewoon snel verkocht is, alhoewel ik hier echt heerlijk woon en het dan toch heel erg jammer vind. Maarja.
    Het voordeel is idd, het verlies dat we maken winnen we nu natuurlijk op een huis odmat die ook goedkoop zijn, dus stel het trekt aan en we verkopen over 2 jaar dit voor meer geld, dan zijn de huizen ook weer duurder. Dus eigenlijk maakt het niet uit of we nu of over 2 jaar verkopen.

Fijn dat de mini vakantie leuk was. Ondanks dat het park minder was. Gaan jullie in de zomer ook nog weg?
    Ohjee nu moet je haar beter in de gaten gaan houden als ze gaan staan/stapjes zetten haha. ( als ze meer beweegt komt dat toch ook wel goed met het gewicht)
    Hmm kind op dieet? Lijkt me ook niet makkelijk. Ik vraag me af wat ze dan tegen buurmeisje hier zeggen , die is met 6 maanden al 9 kilo.

@ Hier, moest afgelopen 4 dagen werken. Alleen zaterdag belde ze of ik thuis wilde blijven. Dus heb ik gedaan, had een avonddienst en dat vind ik nooit fijn haha. Alleen ging toen vriend door zn rug. Hmm daar ging me gezellig avondje. Hij heeft vanaf 17.30 plat gelegen en ik kon Julie, hond en hem verzorgen.
    Verder doet Julie nog steeds haar best om te kruipen maar wil het nog steeds niet lukken. Ze komt op het moment wel aan op bestemming maar niet kruipend haha. Hoe wel kan ik niet uitleggen.
    Vandaag en morgen lekker dagje vrij.

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @kache, ja heerlijke opluchtingen!
    Wat fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad!
    Ik snap best dat je zo'n nare smaak hebt over gehouden aan het cb bezoek. Merk je zelf iets bij N dat je herkent van C? En dieten voor zo'n kleintje lijkt me ook niet echt een goed plan. Als ze gewoon gezond eet en drinkt dan is dat prima toch? Komt later vast als ze gaat lopen!

@Me, hoe gaat het nu met je vriend? Geniet van je weekend!

Hier,
    L heeft ontdekt dat ze kan gillen. Oh wat een naar geluid zeg. Zo hoog en schel, bah. Maar goed, deel van haar ontwikkeling ;)

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Het is gelukt Andela. Sorry voor het jatten van je idee. Helaas had Julie niet heel veel zin om te lachen maar denk dat vriend het toch wel wel leuk vind.

7. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ lies gaat beter hoor met vriend. Was vooral zaterdag avond. Zondag lukte het alweer om uit bed t komen. Moest ook wel want toen moest ik wel gewoon werken en hij de dag mrt Julie doorbrengen.

8. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @Andela.. sabbelen is de eerste stap :D leuk hoor. Het groentehapje gaven wij in eerste instantie 's ochtends (om voor te zijn dat een eventuele (allergische) reactie snachts zou komen). Inmiddels krijgt L haar groentehapje rond hetzelfde tijdstip dat wij eten.

@Kache fijn dat de vakantie leuk was.. jammer dat het park tegenviel! Is het niet enorm zwaar om met drie kids op vakantie te gaan? Heb je zelf uberhaupt een vakantiegevoel dan? (of rust :p)

Hmmm een baby van 14 maanden op dieet? Dát klinkt niet gezond.. Tenzij je haar natuurlijk nu vet mest met patatjes en cola.. maar ik ga er vanuit dat je dat niet doet ;) Hebben ze je nog concreet advies gegeven hoe dat 'dieet' er dan uit moet komen te zien?

@me87 haha herkenbaar van dat niet kunnen kruipen, maar wel op plaats van bestemming komen. L draait, rolt en schuift naar haar bestemming. Maar kruipen ho maar, ze maakt de kruipbeweging wel met haar benen, maar heeft nog geen benul wat ze met haar armen moet doen.. grappig gezicht. Vervelend dat je vriend door zijn rug was gegaan :( Dat zijn geen leuke dingen.. zeker niet als je eindelijk een keer een avondje thuis hebt samen.

@Lies gillen.. ja.. daar heeft L ook een handje van.. Sinds kort doet ze het niet alleen thuis maar ook midden in de albert heijn ofzo.. de andere klanten schrikken zich rot.. prachtig! :)

@hier drukte! Veel werken en tussendoor ook wat dingen voorbereiden voor het weekendje weg.. net een lijstje gemaakt met spullen die we mee moeten nemen en oh my god :$ wat heb je eigenlijk veel nodig voor zo'n kleintje..

Ga maar snel even haar tasje in pakken voor morgen naar de oppas en dan lekker naar bed...

Fijne nacht dames!

9. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    Ahhh me zie je foto nu pas! Wat super geslaagd zeg! Vooral die A op haar billen.. geniaal!

Laat je even weten wat je vriend er van vond?!

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    @me. wat lief! vond hij het leuk? (kan me niet voorstellen dat ie het niet leuk vind maar goed haha)

@lynn. haha snap ik heel goed! mn vriend stond gister in de douche en hoort dr gillen, springt onder de douche vandaan en rent als een gek naar dr toe, ligt ze daar met eeen big smile..

Hier,
    gister spiraaltje laten zetten. De gyn. vroeg of ik al pijnstillers had genomen.. ehm, nee. oh.. heb je wel een chauffeur? ehm nee.. "oh dan moet je hier maar even blijven en bijkomen. nou op dat moment dacht ik.. help kan ik nog terug?! maar stelde niks voor hahaha. even ongemakkelijk voor 5 seconden en daarna is t weg. nu alleen wat extra buik en rugpijn maar ben (hopelijk) wel voorlopig van anticonceptiestress af! L was mee en ze vond het maar wat gezellig bij de dokter.
    komende dagen weer druk met werk.
    we twijfelen nog over de zomervakantie. tegen die tijd is l ruim 6mnd, wat is leuk en handig??

11. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    @ Me: balen van de rug van je vriend! Mijn man heeft het soms ook, alleen meestal binnen een paar uur weer functionerend met wat pijnstillers ;). Gelukkig gaat het al weer beter met hem.

Ha ha, ja, herkenbaar hoor, dat verplaatsen zonder daadwerkelijk te kruipen of tijgeren. Hebben ze bij mij ook allemaal gedaan, combinatie van rollen, schuiven, draaien om de as :p.

Superleuke foto's, vooral met die letter op haar kont, ha ha! Prachtig.

Ja, wij gaan in juli nog een kleine 2 wkn echt op vakantie, camping in Frankrijk. We moeten nog even wachten tot scholen afgelopen zijn, en dan vertrekken we meteen.

@ Lies: oh ja, gillen ;). Echt, je zult weten dat je meisje hebt gekregen :p. N heeft er de laatste tijd ook weer een handje van, komt inmiddels al een flink volume uit!

Hoe voelt het nu? Nog last van spiraaltje? Ik vond het plaatsen niet zoveel voorstellen, huisarts heeft mij ook nooit iets over pijnstilling gezegd. Kinderloze vriendin had een heel schema aan pijnstilling voorgeschreven gekregen ;). Nou ja, ik heb het niet gemist :p.

Qua vakantie met een baby zijn wij altijd naar een huisje gegaan. Dan heb je veel gemakken bij de hand, zoals babybadje, kinderstoel, box, magnetron etc. ;) Ik ben wel een beetje van het comfort :p. En dan hebben andere mensen ook niet zo'n last als je kindje huilt 's nachts of 's ochtends vroeg. Vanaf 1 jaar zijn wij altijd naar campings gegaan en we hebben de stacaravan ontdekt ;). Ook comfort, maar dan wel de sfeer van een camping :D.

@ Lynn: erg he, op vakantie met een baby. Het is net een volksverhuizing ;), maar een troost, het wordt ook weer minder als ze ouder worden :D.

Tja, op vakantie met 3 kinderen, nee, dat is niet rustgevend ;). Misschien wordt het dat wel ooit als ze echt een stuk ouder zijn, maar voorlopig nog niet. Maar ja, je groeit erin. Eerst met 1 kind, dan 2 en dan 3. Het is meestal ook een stuk vermoeiender dan gewoon thuis zijn, maar je bent wel even eruit, in een andere omgeving en dat doet een mens ook goed. Even helemaal los komen van de dagelijkse beslommeringen.

@ hier: nou, N heeft een megasprong gemaakt, naast het optrekken en langs meubels lopen dat ze opeens doet, klimt ze nu ook opeens moeiteloos de trap op! Ze was al op trede nr 6 voordat ik het in de smiezen had :).

Heb er nog eens over nagedacht en besloten het CB 'dieet' advies maar te negeren. Ik weet dat ze gezond eet, dus zal wel loslopen met gewicht. Grote broer was ook een errug mollige baby ;), maar dat zie je nu ook niet meer terug.

Opeens weer veel last van mijn bekken, baal een beetje... Gisteren weer een pijnstiller nodig gehad om te kunnen slapen. Geen idee waar het nu opeens weer vandaan komt? Blijkbaar toch iets te veel belast of zo? Rustig aan doen dan maar weer ;).

En nog even, mijn moppie :D. Begint echt een meisje te worden, ipv baby!

12. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Kache! Wat een dropje! Echt een mooi meisje, zo zie je trouwens niks van dat ze te zwaar zou zijn. En inderdaad het zal allemaal wel loslopen, zolang je er geen frisdrank in giet en chocola voert, prima :)
    Heb eigenlijk helemaal geen last gehad. Menstrueer ook bijna niet meer dus het is vooralsnog helemaal prachtig.
    We waren ook vanplan naar een centerparks achtig iets te gaan, maar dan ben je net zo veel kwijt of misschien wel meer als dat je gaat vliegen. En als je vliegt heb je meer zekerheid van mooi weer.. Ik denk dat we tegen die tijd ergens last minute wat doen.
    Veel last gehad van je bekken tijdens de zwangerschappen? Ga je naar een fysio? Misschien dat dat kan helpen. Ik heb me laten vertellen dat als je het niet tijdign laat behandelen dat je daar je hele leven last van kan hebben..

13. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Hier,
    Woensdag te horen gekregen dat een kindje bij de gastouder onder de waterpokken zit. Nu is L sinds gister drammerig, huilerig en extra moe. Ze drinkt wat minder en heeft verhoging. Kondigen waterpokken zich zo aan? Zo niet is dit gewoon een griepje of een sprongetje. Wie van de drie? :D

14. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hey meiden ik reageer morgen weer ff!

15. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Lynn, ben benieuwd hoe je weekendje is. Idd een hele verhuizing haha.
    Vriend vond het ook super leuke foto. Alleen was iets mis gegaan met afdrukken dus we gaan nog even kijk of het beter kan, maar had em toch maar vast gegeven.

@ Lies, ah een spiraaltje, wilde ik in eerste instantie ook, maar dan zou ie er over een jaar weer uit moeten als we 2e zouden willen dus uiteindelijk niet gedaan.
    Ik snap wel dat ze zo voorzichtig zijn, ik dnek 1,5 of 2 jaar geleden was er bij ons op de poli een meisje die spiraal liet zetten. Alles ging goed, toen stond ze bij de balie om controleafspraak te maken, werd niet lekker en viel flauw, met haar hoofd tegen balie, had een schedelbasisfractuur en lag daarna op de ic. Ik zal vast el ergens gehoord hebben hoe het met haar is afgelopen maar weet het niet meer. In ieder geval niet goed. Kun je nagaan dus van een kleine ingreep, of hersenschade of overleden weet t echt niet meer.
    Wij zijn dus met vliegtuig geweest op vakantie, Julie was toen 7,5 maand. Ik wilde perse een warm land, en vriend wilde niet te duur, dus vandaar op Turkije uitgekomen. Ging eigenlijk allemaal super goed.

@ Kache, ja bij hem is pijn in rug meestal ook snel weer weg. Maar nu was het even extreem. Verder de week geen last meer gehad hoor.
    Wat een super leuke foto, idd echt een meisje. Leuk zeg, hoop dat Julies haar ook even een spurt gaan maken haha. Vind zo leuk om speltjes of staartjes te doen.
    Wat raar dat je bekken ineens weer opspelen. Ik heb in zwangerschap nergens last van gehad. Maar 5 of 6 maanden na de bevalling ineens 2 dagen last gehad van me bekken. Weet ook niet hoe dat opeens kwam, is ook weer vanzelf weggegaan. Verloskundige op me werk zei misschien ben je wel opnieuw zwanger en vinden je bekken dat niet fijn zo kort op elkaar. Ik zeg neeee echt niet. Maar begon toen toch te twijfelen, test negatief haha.

@ Hier, vriend is op motorweekend dus ben alleen. Vandaag lekker rustig aan gedaan thuis omdat ik ook alleen vandaag maar vrij ben. Donderdag en vrijdag drukke diensten gehad op het werk, en vanaf morgen mag ik ook weer 4 dagen. Julie is super lief geweest vandaag. Veel in de box gespeeld, ze kan zich alleen goed vermaken. En op de grond tijd gespeeld, ze tijgert al goed vooruit en achteruit, kruipen snapt ze nog steeds niet, maar probeerd t wel.

Julie zit op 1 wang onder de muggenbulten, vind het wel zielig haha, maar volgens mij heeft ze er geen last van hoor. Op de andere wang sliep ze dus die is ongedeerd. T ziet er nu net uit of ze waterpokken heeft maar is maar op 1 helft van haar gezichtje haha.
    En ik ga voortaan lekker met haar op de fiets naar het kinderdagverblijf. Fijn, maar doe er net zolang over als dat ik te voet ging haha. Fiets uit berging pakken, Julie erin, Julie eruit, alle spullen mee op fiets, van kdv in kelder van werk parkeren. Maar wel lekker zo fietsen. Moet alleen leuke tas gaan zoeken, rugzak, heb nu een zijtas met me eigen spullen, en nog een tas met julies spullen. Is niet heel handig met op en af stappen als ook nog dat stoeltje en extra gewicht op de fiets zit. Fietstassen wil ik niet. Dus ga voor een rugzak.
    Ik ga snel richting bed want me wekker gaat om 6.00

16. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Wat een stilte zeg dames!

@lynn wow dat is heftig ja! uiteindelijk mocht ik meteen gaan toen hij gezet was.. nergens last van gehad ook.
    logisch dat je geen spiraaltje laat zetten voor een jaar. Wij hebben nog geen plannen voor een tweede, we zien wel wanneer. plus heb nu nog een uitgebreide zorgverzekering die alles dekt dus beter nu dan volgend jaar haha. Mochten we binnen nu en 5 jaar een tweede willen kan het er altijd nog uit :)
    werk nog overleefd? al een tas gevonden?

heeft leah denk ik last van een sprongetje. De ene dag is helemaal leuk en gezellig, de andere dag is het allemaal meh. maar het valt nog mee gelukkig.
    ze heeft vandaag voor het eerst dr groentehapje op een hapje na helemaal opgegeten (ten grote van een ijsblokje) en nam ook al echt hapjes.

Zo nog maar ff opruimen, tv kijken en optijd slapen. Het is weer een drukke week..

Hoe gaat het met iedereen??

17. Lynn88

Lynn88 Bekend lid

15 feb 2013
    877
    0
    0
    @Lies je verward me denk ik met iemand anders.. heb geen spiraaltje :) Fijn dat Leah haar hapje zo lekker op had. Watvoor groente had ze?

Wat betreft vakantie: vliegen zou ik met zo'n kleintje niet zo snel doen denk ik.. misschien een autovakantie? Wij gaan in september met de auto naar Noord-Italië en we rijden snachts.

@me87 ahh wat lief van Julie dat ze lief voor je is geweest op één van je weinige vrije dagen ;) Zit ze al stevig in de fietsstoel? Wil het ook weleens proberen met L, maar ze zit nog niet zelfstandig dus denk dat het nog nix is. Zit Julie al zelfstandig?

@Kache wauw actieve N met haar traplopen.. nu maar traphekje aanschaffen of doe je daar niet aan?

Stelt me gerust om te lezen dat je het dieet advies van het cb negeert. Kreeg spontaan de kriebels toen ik de eerste keer las dat je dat advies hebt gekregen. Vind het jammer dat het cb zich zo vasthoudt aan gemiddeldes. Ieder mens (dus ook kind) is anders en dus zullen er uitschieters zijn (naar boven en naar beneden). Echt belachelijk dat er dan gelijk gesproken moet worden van een dieet..

@hier over dieten gesproken.. ik ben vandaag weer begonnen.. jawel! :D Al is dieten niet echt het goede woord.. bewuster eten en drinken en wat meer sporten. Het uiteindelijke doel is om een kilootje of 20 af te vallen. Weeg nu 87 kilo bij een lengte van 1,77 m. Net ff iets te zwaar dus. Heb in het verleden wel 68 kilo gewogen en dat vond ik een prima gewicht. Ik kwam toen van 97 kilo dus weet wat ik ervoor moet doen.

Vergeet bijna te vertellen over ons weekendje weg.. was echt SUPER! L heeft zich zó goed gedragen, ben echt super trots op mijn meisje :D Ze heeft heerlijk geslapen in het campingbedje bij ons op de kamer. Verder zijn we wezen wandelen, 2x uit eten geweest en voor het eerst met haar gaan zwemmen.. ze vond het allemaal prima :) Vooral het zwemmen was echt een hit! Even spammen:

18. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Haha og het is al laat.

ik bedoelde me!

19. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Nu wel @lynn,
    oh wat een dropje! leuk zeg! succes met 'diëten'.. ik kan mezelf er even nog niet toe zetten haha

20. Andela

Andela Actief lid

21 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hey meiden hoe is het met jullie, ik ben er weer!
    Ik zat even met mezelf in de knup vandaar mijn afwezigheid, srry! Ben veel moe, duizelig als ik op sta en ga morgen een afspraak maken om mijn bloed te controleren.

@Me wat superleuk gedaan! Is het nog gelukt met afdrukken? En hoe is het met haar gezichtje? Wij hebben nog helemaal geen last van muggen (thank god!)

@Lies wat fijn dat de hapjes zo goed gaan! En spiraaltje viel mee las ik? Mooizo! Hoe is het met Leah? Nog last van haar sprong?

@Lynn wat een snoepie, mooie meid hoor! Wat knap dat je weer gaat beginnen met diëten! En fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad.

@Kache Wat een mooi meisje! Goed dat je het dieet laat varen, jij weet wat er naar binnen gaat, en misschien nu ze uit haar enorme sprong is en allemaal nieuwe dingen ontdekt haar babyvetjes vanzelf slinken. Ze ziet er goed uit! Geen zorgen maken. Hoe gaat het met je bekken?

Hier: Met Lucas gaat het super, alleen z'n mama is een beetje moe. Wij zijn woensdag wezen zwemmen met hem en hier was het ook een grote hit! Vandaag had k alleen vreselijke spierpijn. Ik lijk wel een bejaarde joh.

Deel Deze Pagina