Babbelende Mama's gezocht

Discussie in 'De mama's' gestart door Andela, 24 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynn88

    Lynn88 Bekend lid

    15 feb 2013
    877
    0
    0
    Hier nog even twee fotootjes van L tijdens haar verjaardagsfeestje
     
  2. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    Sorryyyy, drukdruk, maar ik lees wel alles! Moest alleen even de tijd vinden om even uitgebreid te reageren haha.
    Bedankt voor de leuke reacties meiden :) altijd leuk!

    @me, he kut he als je eigenlijk nooit ziek bent en het dan een keer hebt, lijkt wel alsof je niks gewend ben, ik voel mezelf dan voornamelijk heel erg zielig als ik een keer een goede griep heb haha. Hoe voel je je nu?
    goed hoor dat je de bv zo lang hebt volgehouden! Ben jaloers haha

    @kache, 'fijn' om te lezen dat het bij jouw kinderen ook niet zo;n fijne fase was! Herkenning is altijd prettig. Het slapen gaat hier nu wel weer beter maar overdag is het nog steeds af en toe een drama. Ik moet zeggen dat wij heel erg verwend waren hoor dus nu is het opeens even omschakelen. Maar zodra ze zelf weer wat meer kan denk ik dat het ook wel weer over gaat.
    Hoe veel ga je nu werken? heerlijk hoor! Even wat meer (relatieve) rust creeeren voor jezelf en je kinderen! Hoe was de boomplantdag? Wat leuk! Zijn jullie gelovig? wij moeten leah nog steeds een keer laten dopen..

    @lynn, GEFELICITEERD! Goh wat een mijlpaal zeg! eergister was de - leah is langer op de wereld dan in de buik- dag, en dat vond ik al heel wat. Maar een jaar.. pff. Wat leuk dat het so'n succes was! Leuke fotos ook zeg! heerlijk allemaal cadeaus.

    hier,
    L kan tijgeren!! Eergister besloot ze geloof ik dat het tijd werd en ik zie haar zo naar voren gaan (normaal was het rondjes draaien en achteruit gaan). Het gaat allemaal nog niet snel maar ze komt vooruit :D
    Hier nog even wat meer foto's, heb nog geen tijd gehad om er goede fotos van te maken of ze in te scannen maar zo is het hopelijk duidelijk genoeg ;)
    Hoe gaat het met jullie?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. me87

    me87 Fanatiek lid

    12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Kache, Stoppen met de borstvoeding is idd soepel gegaan. Ongeveer elke week 1 voeding eraf en Julie is geleidelijk aan beter vast voedsel gaan eten. Die laatste voeding had ik nog wel even door willen zetten maar door dat ik ziek was is het denk ik snel op geraakt. Heb ook totaal geen stuwing meer gehad en als ik nu op me borst duwt komt er nog niet een druppel meer uit. Tja het is goed zo, ik heb een jaar en 3 weken gevoed. Nu drukke periode is het ook maar goed. Ik heb er ook geen spijt ofzo van gestopt te zijn. Julie trekt soms nog aan me shirt, dat vond ik in het begin wel lastig.
    Hoe was de boomplantdag?

    @ Lynn, fijn dat het feestje geslaagd is. 1 jaar alweer he haha, gaat zo snel. Leuke fotos joh.
    Wat fijn dat je weer volledig aan het werk bent en toch minder uren hebt. Dat kon toch voorheen niet? Hopelijk blijft het zo goed gaan.

    @ Lies, Wat goed dat ze tijgert. Ze worden groot he haha.
    Leuke fotos ook. Zijn die gemaakt bij zo’n mobiele studie in een supermarkt? Had in een jaar terug ook laten doen. Zaten leuke fotos bij maar ook minder leuke haha. En super duur om de fotos uiteindelijk te kopen maar ok. We hebben het grote canvas toen wel gekocht omdat we het anders nooit zouden hebben.

    @Hier, Nou druk met alle zaken rondom het huis te regelen. Als het goed is is het meeste nu gedaan. Hypotheek is vandaag aangevraagd, papieren zo goed als in orde, gaat toch allemaal veel tijd in zitten. Maarja nu moet ik ook ander kinderdagverblijf gaan regelen en bekijken wat we willen doen in het huis en hoe het qua kosten zit. Pfff ben blij als het allemaal achter de rug is.
    Gister lekker gaan zwemmen. Julie vond het geweldig. Denk ja moeten we ook veel vaker doen. Gewoon leuke dingen met elkaar.

    Het ziek zijn laatst, ben toch 4 dagen goed ziek geweest, en daarna mijn vriend haha. Heel fijn. Ik ben 2 dagen op me vrije dagen ziek geweest en 2 dagen dan ziek gemeld op werk. Vond het wel vervelend, vooral omdat ik alleen die 2 dagen moest werken en daarna weer 3 dagen vrij was. Maar was idd echt beter zo. Nu hopen dat het de komende jaren weer niet opkomt haha.

    En over Julie eigenlijk weinig bijzonders gaat haar gangetje.
     
  4. Lynn88

    Lynn88 Bekend lid

    15 feb 2013
    877
    0
    0
    @Lies leuke foto's! En wat goed van L dat ze kan tijgeren! Er zal een hele wereld voor haar open gaan!

    @me Fijn dat je weer beter bent! Fink virusje dat je er 4 dagen last van hebt gehad. Hopelijk blijf je er voorlopig ff vanaf.

    Hypotheek ed.. ja pfff dat is indd veel werk. Maar het is voor het goede doel he! Wanneer krijgen jullie de sleutel en wanneer gaan jullie verhuizen?

    Ik kon inderdaad eerst niet minder werken, omdat het eigenlijk een baan is voor 40 uur in de week. Ik mazzelde dus al met het feit dat ik 32 uur kon werken. Maar ze willen me niet kwijt omdat ze vinden dat ik het snel oppak en goed pas binnen het team, vandaar toch 3 dagen. Ben er erg blij mee en moet zeggen dat 3 dagen werken een wereld van verschil is met 4 dagen. Ma en di is het even bikkelen, woensdag dan vrij en dan nog maar 1 dagje en is het alweer weekend. Veel beter in balans zo.

    @hier gaat alles zn gangetje.. gaan jullie nog met je kleintje naar een intocht van sinterklaas kijken? Wij gaan zaterdag met L naar het winkelcentrum om de goedheiligman te bewonderen:)
     
  5. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    @me, ja klopt! Wij zijn niet van die types die dat echt doen (geen zwangerschapsshoots, newbornshoots etc) dus dit was wel even leuk. Vooral omdat L zich kostelijk vermaakte met alle aandacht, en nu hebben we mooi voor wat familie wat cadeaus ;)
    Leuk dat ze zwemmen zo leuk vond zeg! Ik denk dat ik binnenkort ook maar weer een keer ga.

    @lynn, hoe was sinterklaas?
    Wij slaan dit jaar nog even over, ze snapt het toch allemaal nog niet ;)

    Hier weinig te vertellen, ben ziek geweest (op mijn verjaardag) en nog steeds niet helemaal beter. Ben wel aan het werk maar niet echt productief haha.
    Verder is het even allemaal best saai, niets nieuws of schokkends.

    Wat spoken jullie allemaal uit?
     
  6. me87

    me87 Fanatiek lid

    12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Sorry nu heb ik er ook aan bijgedragen een tijd niet te reageren haha. Heb ff niet heel lekker in me vel gezeten maar gaat nu weer beter. Eeuwige twijfels over alles en drukte brengen me soms niet verder, vorige week viel ff de druppel de die emmer deed overlopen.

    @ lynn, alles voor hypotheek is nu gelukkig geregeld en het is goed gekeurd. We krijgen 2 januari d sleutel en 6 januari moeten we uit ons huis zijn. Dus we doen over huizen en de rest daar in huis als we er wonen. We gaan boven leven en onder alles klaar maken, later pas boven maar daar hoefd ook niet zo veel mee.
    Wij hebben geen intocht van sinterklaas gezien. We doen er ook niks aan, snapt ze toch niet. Zijn gister wel naar sinterklaasviering van vriend zn werk geweest, gewoon om collega's te zien en andere kindjes, maar die sint en pieten haha, boeit haar niet en mij eigenlijk ook niet (vind het ook niet zo'n leuk feest) Pas als ze er meer van begrijpt zullen we er meer aan (moeten) doen.

    @Lies, ik heb wel een zwangerschapsshoot gedaan waar ik super blij mee ben maar idd new born geef ik ook niet zoveel om. Zijn natuurlijk wel mooie fotos maar vond de prijs t neit waard.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Vervelend dat je ziek was. Heerst wel een beetje volgens mij.

    Wat spoken wij uit, ja uhm opleiding, ik ben super onzeker. Ben bang dat ik het niet ga halen, terwijl ik goede feedbakc krijg heb ik het idee dat ik er veel minder voor doe dan ik de anderen hoor. Dat maakt me onzeker en denk ik straks op t eind te horen dat ze dit nog missen en dat. Ik heb dir uitgesproken en mijn begeleider zegt dat het echt heel goed gaat en dat ik het gewoon ga halen als ik zo door ga. Fijn om te horen maar toch twijfel ik haha. Andee collegas die klaar zijn praten er zo zwaar over, en hebben het over allemaal dingen die ze moeten laten zien wat mij neit gevraagd wordt. Maarja kan niet meer dan mn best doen enja als ze blijven zeggen dat t goed gaat.

    Verder is t nu qua verhuzing ff rustig. Alles is rond dus nu is t wachten op de datum en straks dus inpakken. Ik zie er een beetje tegenop, ben bang dat ik verkeerde keuzes maak. Maarja dat moeten we maar ervaren. Maar hierdoor kan ik niet heel blij zijn. Lastig maarja. We hebben wel gekeken voor een nieuwe keuken, en iets gevonden. Grote kosten, dus dan zal al mijn spaargeld weg zijn. En ook daar ben ik dan bang in of ik wel de juiste keuze maak.

    Julie gaat goed, gaat zelf staan vanuit zitten sinds 2 weken, en kan dan ook ff tijdje los staan. Ben zo trots. Volgende stap wordt lopen dan he.
     
  7. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    @me, oh gaat zo snel he! Wat knap van dr! maar ik denk dat net normaal is dat je twijfelt hoor. is niet meer dan logisch bij zulke grote beslissingen :) hopelijk gaat het allemaal bevallen! heb je faalangst?

    Hier,
    L haar eerste tandje is door! yay
     
  8. Lynn88

    Lynn88 Bekend lid

    15 feb 2013
    877
    0
    0
    Hi meiden!

    @Me het zijn ook behoorlijke beslissingen die je moet nemen in een korte tijd. Logisch dat dan de twijfel af en toe toeslaat hoor! Kun je er goed over praten met de mensen om je heen?

    Wat knap dat Juli kan staan! Loopt ze ook al goed aan de hand?

    @Lies nog van harte met je verjaardag! Mag ik vragen hoe oud je bent? :)

    Oeh.. eerste tandje,.. leuk hoor! Heeft ze er veel last van?

    @sinterklaas wij zijn naar de intocht van sinterklaas geweest in het winkelcentrum. L vond het wel leuk geloof ik .. was totaal niet bang voor de sint of de pieten. Mooi om te zien dat ze wel heel goed verschil merkt tussen de pieten/sint en de 'gewone' mensen. Je ziet haar echt denken: "wat zien die mensen er raar uit":)

    Volgende week vrijdag vieren we sinterklaasavond. We vieren dat ieder jaar met de schoonfamilie. Het jongste kind van mijn zwager gelooft nog (half..) dus we vieren het ieder jaar met hen. Dus dan doet L dit jaar ook mee :) Als we verder geen kinderen in de familie hadden gehad hadden we het nog niet gevierd voor L dit jaar, omdat ze er toch niets van snapt...
    Heb zelf verder ook niet heel veel met sinterklaas, maar veel meer met kerst. Ik vind sinterklaas een echt kinderfeest, dus zullen het later ook wel met L gaan vieren.

    @hier afgelopen weekend een weekendje weg geweest met de schoonfamilie :) in een huisje in Limburg. Was erg leuk en L heeft het erg naar haar zin gehad, vooral met haar neefjes (zijn 10 en 7). Vooral het jongste neefje is helemaal dol op L en zij op hem, net een verliefd stel haha! Was een erg geslaagd weekend, maar was ook erg blij om weer terug te zijn.. is toch altijd wel een hele onderneming om met zo'n grote groep een weekend weg te gaan.. Iedereen wil vanalles (die wil zwemmen, die wil midgetgolfen, die wil bowlen..) en uiteindelijk ben je vaak meer tijd kwijt aan beslissen wat te gaan doen dan dat je bezig bent om daadwerkelijk iets te doen :p

    L heeft op het weekendje weg ook haar eerste frietjes op :p ze vond het erg lekker.

    Voor de rest gaat alles z'n gangetje, L loopt erg goed aan twee handen en wil ook eigenlijk niets anders dan dat.. kruipen is zoooo voor baby's :p Hopelijk leert ze het snel om zelf te doen, want mama haar rug begint kuren te vertonen ;)
     
  9. me87

    me87 Fanatiek lid

    12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Lies, ja ik denk wel dat ik faalangst heb. Niet zozeer voor toetsen ofzo maar persoonlijk falen. Dat ik als persoon faal. Ik dacht eigenlijk dat t beter ging met me maar denk t eigenlijk nog niet. IIk voel me wel iets beter maar mijn kop zit nog vol met vanalles. Over sommige zaken kan ik me wel uiten maar veel ook niet of ik wordt niet begrepen en dan blijft dat constant in me hoofd rond spoken. Wil ook niet anderen ermee opzadelen.

    Wat goed dat L haar eerste tandje doorkomt. Heeft ze er last van? Julie heeft er nu 3 haha, schiet niet hard op. 4e is wel beetje in zicht.

    @Lynn, Julie loopt idd goed aan de hand en zet nu ook aantal stappen alleen. Maar ze wil ook nog gewoon kruipen hoor, dat is veel makkelijker haha.

    Leuk dat jullie lekker weg zijn geweest. Het is idd wel druk maar wat ik dan wel fijn vind is dat je de kleine ook veel kwijt bent aan de familie haha. Je hoefd neit constant zelf op te leteen en dat gevoel heb ik bij vrienden wel omdat die zelf geen kinderen hebben natuurlijk.

    @ Hier, lekker wat gewerkt, geeft me afleiding wat toch wel beter is dan thuis zitten. Gister wel druk gehad, in mijn dienst 2 kinders op de wereld geholpen en beide moeders weer verzorgd voordat de volgende dienst kwam. Zo meteen moet ik ook weer werken. Morgen vrij, zondag werken. En vanaf zondagavond dan moet ik 2 weken op mijn halfzusjes passen. Dus wordt wel heel druk denk ik en zie ik ook wel tegenop. Na die 2 weken hebben we 2 weken om onze eigen spullen in huis in te pakken, en de feestdagen, en daarna verhuizen. Ben blij als alles klaar is. Al vind ik het ook heel lastig, hoop dat het daarna beter met me gaat en de verhuizing wel een goede stap blijkt te zijn. Is dit niet, dan weet ik het echt even niet meer denk ik.
     
  10. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.144
    1.066
    113
    Hoi dames,

    Sorry, ik schitter in afwezigheid ;). Ik loop echt helemaal over, echt nog even bikkelen tot de kerst. N is 2 keer ziek geweest, ik ben zelf ziek geweest, gemeente heeft taxivervoer afgewezen voor mijn oudste, door sinterklaas stress bovenop alles wat bij hem al speelde is mijn oudste helemaal de weg kwijtgeraakt en hebben we veel gesprekken met hulpverlening en school gehad (we willen hem nu naar een andere school, lager niveau, laten gaan, maar dat gaat nodige moeite/energie kosten). Druk op het werk en N is een flink handenbindertje...

    N is een heerlijk meisje hoor, maar ondernemend, en wil echt alleen maar dingen die ze nog niet kan of niet mag, zit de halve dag te piepen en te krijsen. (ze is inmiddels al op eetkamerstoel geklommen en met stoel en al omgevallen, vingertje klem en hartstikke dik en blauw...) Of wordt lekker driftig. Moet veel ingrijpen en dingen in goede banen leiden. Slapen is nog steeds niet top. Begint af en toe al middagslaapje over te slaan :$. Erg vermoeiend.

    Ze krijgt wel wat meer 'woordjes' en begrijpt echt veel van wat je tegen haar zegt. Ze kan nu ook (zo schattig!) vragen om BV, dan wijst ze naar vingertje naar mijn borst en "Die?" :D. En sinterklaas... die hoeft geen speelgoed mee te nemen ;), N speelt het liefst met non-speelgoed zoals kroonkurken, bakjes en bekertjes, lege verpakkingen, papiertjes etc...

    @ Lynn: nog gefeliciteerd met L, ziet er uit als een heerlijk feestje (en heerlijke meid :p). Bevalt het 'nieuwe' werken?

    @ Lies: leuke foto's hoor! Boomplantdag was top (geweldig weer!), maar ook emotioneel (we hebben de boom gekregen van mijn overleden vriendin, dus toen ballonnen de lucht in gingen wel moeten huilen hoor).
    Ik ben zelf niet gelovig, maar mijn man wel. Voor hem is het belangrijk en ik heb er geen moeite mee. Dus kinderen zijn gedoopt. Zijn nu ook plannen aan het maken om komend jaar de oudste communie te laten doen (door zijn beperkingen wat regel- en denkwerk voor nodig... Maar alles is bespreekbaar).

    @ me: zo, ook drukke tijden! Hoop dat alles voorspoedig verloopt met verhuizing en zo. Twee weken halfzusjes (hoe oud?) klinkt ook erg vermoeiend ;). En met opleiding, je kunt het :cool:! (ben zelf ook geen held hoor, beetje perfectionistisch en denk ook regelmatig dat ik er vast niet veel van bak, maar zo door de jaren heen ben ik wel steeds iets meer in mezelf gaan geloven ;)).
     
  11. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    Nou had een heel verhaal en toen viel m'n telefoon uit haha.

    @Lynn,
    Ben nu 26! Pff, richting de 30 haha. Volgens mij valt het wel mee hoeveel last ze heeft. Ze heeft een paar dagen gehad waarin ze niet te genieten was, en ze eet wat minder. Maaar geen slapeloze nachten dus ik ben content :D
    Sinterklaas.. Ik vind het zelf ook niet zo'n leuk feest. Al helemaal niet met die discussies er om heen.. Wij vieren het ook vrijdag bij de schoonfamilie maar met surprises en gedichten. Ik ben daar zo slecht in! Normaal doet mijn vriend het meeste werk maar dit jaar heb ik hem.. dus hij wil geen surprise en gedicht voor zichzelf maken :( haha.
    Lekker frietjes! Heeft ze ze nog nooit eerder geproefd? Wij zijn niet zulke patatmensen, maar hebben toevallig 2weken geleden een keer patat gegeten en leah vond het prachtig. Ze heeft er 4 of 5 op en toen vond ik het wel mooi geweest (ze had gewoon al haar eigen avondeten gegeten).
    Leuk hoor dat lopen..wel vermoeiend en idd niet goed voor je rug haha. Leah wil ook alleen maar staan.. Aan de tafel, aan de hand, in dr stoel.. maar lopen snapt ze nog niet. Heel wankel zet ze wat stapjes aan de handen.

    @me,
    oh dat gevoel ken ik heel goed! stom is dat he?
    Wel mooi hoor kindjes op de wereld helpen. Begint het dan niet extra te kriebelen?Hoe oud zijn je zusjes?

    @kache,
    Dankje! En fijn dat die dag mooi was.. zeker emotioneel lijkt me dat, bah. Maar wel een fijne gedachte en een mooi gebaar!
    Wat stom van de gemeente zeg :( Ik snap soms niet hoe mensen zo blind kunnen zijn.. L speelt liever ook niet met speelgoed, behalve bij een ander. Thuis vermaakt ze zich ook meer met bakjes en lepels (die zijn geweldig) en tasjes, zakjes, mijn tas uitruimen..
    Laatst had ze een reclameboekje helemaal verkreukeld en toen m'n vriend het zag ging hij blaadjes kapot scheuren..ze ging helemaal stuk. We hebben er een filmpje van gemaakt en telkens als ze die ziet lacht ze weer.

    Hier,
    Vriend ziek.. Leah ook niet helemaal blij maar het is te doen.. Nu werd ik vanochtend wakker.. nou, ik krijg het ook! Bah.
    Best een drukke week voor de boeg. ipv. 3 hele dagen werk ik 2 hele en 2 halve dagen.. op een of andere manier vind ik een halve dag niet minder vermoeiend, ik denk altijd, ik ben er nu toch. Maar goed het kan niet anders. Moet deze week eigenlijk op gesprek bij mijn ene baas (heb 2 banen) en ben een beetje huiverig voor wat hij te zeggen heeft. Ontslaan kan hij me niet (vast contract voor onbepaalde tijd) maar ze zijn bezig met reorganiseren en heb het idee dat hij me liever ziet gaan. En aangezien hij de roosters maakt kan hij me dus op voor mij onmogelijke dagen inroosteren.. maar goed, we zien wel.
    Een vriendinnetje van me is met de pil gestopt. Ze heeft al een kindje van 2,5, nou spannend hoor! Nu begint het wel een beetje te kriebelen :D
     
  12. me87

    me87 Fanatiek lid

    12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Heb hier geen pc. In ieder geval is er wel maar ga liever niet op iemand anders z'n pc. Dus even korte reactie via telefoon.

    @kache, drukke tijden zo ja. Verschrikkelijk dat ze taxi niet willen vergoeden. Alsof je het nog niet zwaar genoeg hebt. Echt belachelijk. T is zo oneerlijk verdeeld. Mijn vader zit in bijstand. Zit nu dus 2 weken in z'n woning. Met alleen maar sociale woningen hier. Die mensen hier krijgen dus echt veel. Als ik dt hoor, toeslag hier, toeslag daar. En nog redelijke wonig ook waar ze amper iets voor betalen, en waarvan ze t betalen komt ook van de gemeente. Belachelijk hoor.
    Boomplantdag nooit van gehoord maar denk een mooi gebaar dat je de boom van je vriendin hebt gekregen.
    Succes nog deze drukke maand. Hopelijk daarna wat rust als je minder werkt.

    @lies, haha ja heel leuk werk en ja het kriebeld heel erg. Maar al vanaf geboorte van Julie. Zou het liefst snel weer zwanger zijn geworden maar dat kan ff niet ivm opleiding. Ik zou al een jaar eerder beginnen. Uitgesteld. Wil het nu gewoon klaar hebben. Maar ben over een jaar klaar dus over 3/4 mnd gaan we wel weer proberen. Gebruik nu trouwens geen anticonceptie, gewoon beetje opletten. Niet veilig genoeg natuurlijk maar zou t ook niet erg vinden.
    Me zusjes zijn 6 en 13 jaar. Zit hier nu sinds gister. Nog tot de 14e.
     
  13. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    @me, dat is wel gezellig! ze zijn ook niet zo jong dat je vanalles nog extra voor ze moet doen dus dat scheelt wel lijkt me. spannend hoor weer proberen! ik vind het nu altijd extra leuk als mensen er mee bezig zijn ofzo heel gek
     
  14. me87

    me87 Fanatiek lid

    12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Hmm zit toch liever in me eigen huis met eigen gezinnetje. Komt toch best wat bij kijken. Naast me werk kind naar school brengen, ophalen, clubjes na school, koken, vermaken. Wat doe je op de momenten dat jij bent werken maar school nog niet begint of al geëindigd is. Haha. Nee ik zie t niet als gezellig.
     
  15. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    awh jammer! Er waren geen andere oplossingen? heb je verder een goede band met ze of valt dat ook wel mee?
     
  16. me87

    me87 Fanatiek lid

    12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Mwa ze wonen pas sinds ruim jaar in nl. En nee was denk ik geen andere oplossing. Ohja zullen er vast zijn maar niet in de mogelijkheid ofzo. Dus ik ben toegewezen haha.
    Ik moet zo en de komende 4 dagen gaan werken dus dan is t lastiger dan afgelopen 2 dgn dat ik vrij was.
     
  17. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.037
    3.120
    113
    Het sterft langzaam uit hier.. jammer! (Ik ben er natuurlijk mede schuldig aan ;))
    Hoe gaat het??
     

Deel Deze Pagina