Ik kreeg net een mail van Babboe dat het nog wat langer duurt voordat er onduidelijkheid komt. Einde van de maand zeggen ze nu. Ook kan ik mijn framenr invullen en mijn gegevens opgeven en dan houden ze je op de hoogte.
Ik kon niet door met mijn framenummer dus heb dat formulier ingevuld en bevestiging gekregen dat t ontvangen is. Daarna heb ik niets meer gehoord, ook die laatste mail niet. Meerdere hier "last" van? Of zou ik niet goed zijn doorgekomen...
Ons frame nummer werd niet herkend (onze fiets zit nu niet bij de terugroep actie) maar we hebben de laatste mail wel gehad. Ook niet in je spam? Wel vreemd ja als je wel bevestiging hebt gehad..
Bij mij hetzelfde. Heb het meteen gedaan. Nooit reactie gehad. Wel afgelopen week de mail met excuus en dat het nog even duurt. Maar niks specifieks helaas.
Ja hier ook, formulier ingevuld en bevestiging gehad maar voor de rest naast de algemen mail dat het langer duurt geen informatie meer.. Hier is het onze reserve bakfiets, ik had zelf al een andere gekocht (batavus fier) maar wilde mijn babboe net gaan verkopen voordat dit aan de hand was. dus nu staat hij in de tuin te wachten tot er meer duidelijkheid is..
Ik wil gewoon ook graag duidelijkheid hebben. Het feit dat je gewoon zo lang niet weet waar je aan toe bent. Hoopte op morgen een mail omdat het dan 2 weken is na de eerdere mail. Maar het wordt dus eind Vd maand. Ze bouwen dus ook een website voor de terugroepactie. Ben mega benieuwd wat een administratie er dan bij komt kijken. Zijn er hier meer city eigenaren?
ja ik, gelijk op de eerste dag dat je je kon aanmelden en sindsdien niets specifieks meer gehoord… alleen de algemene informatie mail, maar niets wat echt gaat over mijn aangemelde framenummer.
Wat duurt het lang hè, voordat we eindelijk eens iets horen. Ondertussen is het maar koffiedik kijken wat voor oplossing we straks gaan krijgen.
Eind Vd week horen we eindelijk iets https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5442136/rond-pasen-meer-duidelijkheid-terugroepen-bakfietsen-zegt-babboe
https://www.nu.nl/binnenland/6306994/babboe-misleidde-toezichthouder-over-onveilige-bakfietsen-grote-risicos-genomen.html
Ik denk dat de baboe bakfietsbezitters ook rekening moeten houden met een faillissement en dat er helemaal geen compensatie komt.
Dit dacht ik vandaag ook ja. Ik baal wel want misch is mn fiets wel gewoon prima. Maar niemand gaat daar natuurlijk verantwoordelijkheid voor nemen om dat te beoordelen oid