Ik weet het niet. Heb zaterdag een vrijgezellenfeest van een zwangere vriendin. Ken haar al 23 jaar en hebben 15 jaar naast elkaar gewoond en dus ook heel wat geschiedenis. Zijn dus nog goede vriendinnen. Op haar vrijgezellenfeest is het de bedoeling dat iedereen een kadootje meeneemt waaraan zij kan afleiden dat het van jou is zonder dat het een foto ofzo is. Ik weet echt niet wat ik moet halen. Weet iemand iets???? -23 jaar vriendinnen -Jaar of 15 buurmeisjes -Nu beide zwanger en gaan beide dit jaar trouwen -Speelden vroeger elke dag met barbie's -Zijn heel veel op stap geweest samen -Riepen altijd dat we "getrouwd" waren hahahaha
Een barbie, een huisje (van lego ofzo), nep trouwring. Misschien is er wel een gebeurtenis waar jullie vaak nog aan terugdenken, en kun je iets geven wat daarmee te maken heeft?
zie dat jij een zoon krijgt krijgt ze toevallig een dochter? kan je 2 rompers geven daar met van dat speciale papier (hema) een trouwring op zetten en dan op ene romper wij gaan en de andere trouwen