Babboe curve-e buggydrager???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MinnieJ, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Koop je een peperdure bakfiets zodat je je 3 kinderen kan vervoeren naar school, blijkt er geen buggydrager op geinstalleerd te kunnen worden!! Iemand, oplossingen? Ik heb een weglopertje, kleuter en een baby, moet 2 naar school/peuterschool brengen. Hoe krijg ik die buggy mee?? Maxicosi gaat in bakfiets..dus daar geen ruimte voor buggy

2. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Past hij niet vanwege de accu ? Wij hebben een baboe big E en bij ons paste de steco buggy mee in eerste instantie ook niet. Volgens mij heeft manlief hem vast getapet aan een stukje omdat een zo'n steuntje niet paste en nu gaat hij geen kant op.

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    waarom past het niet? heb je eentje met accu?
    op mijn babboe had ik wel een buggydrager aan de bagagedrager

4. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ja vanwege accu

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

ok ik zal het even aan manlief vertellen misschien kan dat bij ons dan ook

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kan je de baby niet gewoon in een ring sling of ergonomische drager doen? Dan hoef je ook niet te zeulen met die buggy en met je buggy door de toch al drukke gang op school.

7. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Vervoer je ze met of zonder dakje? Misschien kan je handige man een steuntje maken voor op het dakje? Zo zwaar is de buggy niet dus dit moet wel kunnen.

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Bedankt voor de tips, ik heb een baggagedrager erop gezet en daarop buggydrager. Buikdrager is geen optie omdat mijn baby elke keer gaat huilen daarin..

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Wat voor buikdrager heb je dan? Want er zijn echt maar heel weinig kindjes die zonder medische oorzaak ( Bv beklemde zenuw ) in een goede drager ( dus geen baby bjorn oid ) ongemakkelijk zitten. Het is juist zo'n handige oplossing voor jullie situatie!

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

de bondolino, hij vindt het echt niet fijn ik heb het ook op rustige momenten geprobeerd maar hij gaat elke keer huilen..ik hoop dat het over een tijdje anders is, ik zal het blijven proberen af en toe

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Jammer zeg, ik hoop dat hij snel doorheeft dat het gezellig en fijn is in de drager bij mama!

Deel Deze Pagina