Koop je een peperdure bakfiets zodat je je 3 kinderen kan vervoeren naar school, blijkt er geen buggydrager op geinstalleerd te kunnen worden!! Iemand, oplossingen? Ik heb een weglopertje, kleuter en een baby, moet 2 naar school/peuterschool brengen. Hoe krijg ik die buggy mee?? Maxicosi gaat in bakfiets..dus daar geen ruimte voor buggy
Past hij niet vanwege de accu ? Wij hebben een baboe big E en bij ons paste de steco buggy mee in eerste instantie ook niet. Volgens mij heeft manlief hem vast getapet aan een stukje omdat een zo'n steuntje niet paste en nu gaat hij geen kant op.
waarom past het niet? heb je eentje met accu? op mijn babboe had ik wel een buggydrager aan de bagagedrager
Kan je de baby niet gewoon in een ring sling of ergonomische drager doen? Dan hoef je ook niet te zeulen met die buggy en met je buggy door de toch al drukke gang op school.
Vervoer je ze met of zonder dakje? Misschien kan je handige man een steuntje maken voor op het dakje? Zo zwaar is de buggy niet dus dit moet wel kunnen.
Bedankt voor de tips, ik heb een baggagedrager erop gezet en daarop buggydrager. Buikdrager is geen optie omdat mijn baby elke keer gaat huilen daarin..
Wat voor buikdrager heb je dan? Want er zijn echt maar heel weinig kindjes die zonder medische oorzaak ( Bv beklemde zenuw ) in een goede drager ( dus geen baby bjorn oid ) ongemakkelijk zitten. Het is juist zo'n handige oplossing voor jullie situatie!
de bondolino, hij vindt het echt niet fijn ik heb het ook op rustige momenten geprobeerd maar hij gaat elke keer huilen..ik hoop dat het over een tijdje anders is, ik zal het blijven proberen af en toe