Beste moeders / aanstaande moeders, Wat is het ontzettend moeilijk om een kinderwagen te kiezen. Er zijn zo echt heel veel soorten kinderwagens. Ik wil er niet teveel aan uitgeven. Uiteindelijk kwam ik uit bij de bransson wagen, te bestellen bij prijskiller. Het leuke is dat hij in veel verschillende kleuren te koop is, roze, blauw, bruin enz. Is er iemand die ervaring heeft met de wagen? Kwaliteit van de wagen? Hier een link naar de site: Prijskiller.nl voor Kinderfietsen en nog veel meer - Prijskiller.nl Kinderwagens Goedkope veelzijdige Bransson zwarte combi kinderwagen online kopen - Prijskiller.nl Groetjes Marcelle99 P.S er is altijd een topic over deze wagen maar van 2012, Ik ben benieuwd of er nieuwe gebruikservaringen zijn.
Ik heb een bransson wagen. Heb hem nu een half jaar in gebruik. Hij rijdt heerlijk ,is stevig en makkelijk in en uit te klappen. Wij dachten we proberen het voor die prijs en mocht het niks zijn kunnen we nog voor iets anders kijken. Mocht er bij ons ooit een 2de komen dan kom ik weer bij prijskiller uit.
Bedankt voor je reactie! Gelukkig positief! Ik denk dat ik de gok dan ook maar ga wagen Wilde wel graag weten of ie stevig was.