Hoi, Over een week of 8 verwachten wij ons 2e zoontje. Ons eerste zoontje is in zijn 2e en 3e naarm vernoemd naar zijn opa`s. Nu willen we ons 2e zoontje in zijn 2e en 3e naam vernoemen naar de overgrootopa`s. Alleen vinden we het erg moeilijk om "moderne" namen te vinden voor die vernoemingen. Ben erg benieuwd of dat jullie misschien leuke ideeen hebben. Het gaat om: - Theo(dorus): had zelf al Ted bedacht maar vriendlief vindt dat niet zo leuk - Willem: misschien blijft het wel Willem maar andere ideeen zijn ook welkom Dank je wel alvast!
Als het niet per sé met de T hoeft te beginnen zou je voor Mattheo kunnen gaan. Willem vind ik wel leuk als 2e of 3e naam, zou ik niks aan veranderen.
Hoi, Dank je wel voor de reacties! Ik vind Mateo ook wel leuk...Vriendlief moest er nog even over nadenken! Pfff hebben we eindelijk de 1e naam bedacht gaat hij moeilijk doen over de 2e naam
Ik zou ook de namen zo houden zoals ze zijn anders heb je het naar mijn idee niet meer over een vernoeming. Mijn zoontje is ook vernoemd en alleen de 3e naam hebben we aangepast: Corné ipv Cornelis. Waarom niet gewoon: **** Theo Willem Klinkt naar mijn idee prima (ik kan me voorstellen dat je niet op Theodorus zit te wachten)
Bij ons eerste zoontje hebben we ook leuke namen gevonden waar de vernoeming in verwerkt is. Dus vandaar dat we dat bij dit kindje ook graag willen...Alleen is Theo toch een moeilijkere naam om te vernoemen.
Hoi Mijs, Ik heb hem laten kiezen tussen Ted en Mateo en toen koos hij toch voor de eerste, welke ook mijn voorkeur heeft. Dus ben helemaal blij!!