Nu 39 weken zwanger en nog 2 opties open voor de meidennaam... weten niet wat het wordt, heb meer het gevoel dat we een jongen krijgen, maar het zou toch leuk zijn als we een meidennaam hebben als de mini toch een meid blijkt te zijn. Graag jullie reactie op deze 2 namen, we hebben al een dochter F.enna.
Leuk, wij noemen ons meisje Fenne Ik vind Fenna en Jolijn mooier klinken dan Fenna en Babet. Al kan het allebei prima hoor.
Beide namen super! Na enige overweging kies ik voor Jolijn omdat ik die naam zo vrolijk vind en net iets beter vind passen bij Fenne. Alvast gefeliciteerd!
Mochten wij een dochtertje krijgen krijgt ze waarschijnlijk de naam Jolien of Jolijn. Babet vind ik wat minder, maar komt denk ik omdat ik er associaties bij heb.
ik vind Jolijn veel leuker dan Babet. Ik vind Babet geen mooie naam, Babette vind ik wel leuk. Maar Jolijn blijft het leukst!
Mijn stem heeft Jolijn gekregen. Wat hier werkte bij twijfel tussen twee namen. Onaangekondigd tot drie tellen en dan beide de naam zeggen. Zowel op zijn als op mijn initiatief zeiden we beide dezelfde. En dat gaat hem worden als het een dochter is...
Lastig!! Beide leuk, al vind ik Babette iets leuker dan Babet. Ook dan wint Jolijn het net, denk ik! Mocht je nog open staan voor variaties, dan zijn Jolien en Jolijne ook nog erg leuk!
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe! Jolijn wordt tot nu toe meer gestemd. Goede kans dat dit 'm gaat worden, maar misschien wachten we ook totdat het kindje geboren is en kijken dan of het meer een Jolijn of Babet is voor ons.
Ik heb gekozen voor Jolijn, alhoewel ik Jolien nog net iets leuker vind, maar goed dat vroeg je niet.
Jolijn Ik vind Babette leuker - maar dat is bij jullie geen optie - en daarbij vind ik Jolijn ook leuker passen bij jullie oudste
Babet(te) vind ik leuk! Je hoort hem niet vaak, en ik vind hem eigenlijk helemaal niet ouderwets, ik vind het wel een vlotte naam.
Ik zou voor jolijn kiezen Ik heet zelf ook jolijn en ik vind zelf nog steeds dat jolijn een erg mooie naam is. Ik ben erg blij met mijn naam hahaha Kuss
Jolijn!!!! Prachtige naam en mocht het een meisje worden, dan staat deze naam hoog in mijn lijstje. Maar mijn nicht heeft ook een Jolijn en mijn man is er niet zo weg van... Babet vind ik niet zo leuk...