Hallo, Ben net zwanger, maar ik had een heel lang lijstje met namen en mijn vriend heeft er gister flink in zitten strepen. Ik merk dat hij vooral gesloten namen leuk vindt, dus eindigend op een medeklinker. Iemand ideen? en niet teveel voorkomende en een beetje niewerwetse namen, zo hebben we bijvoorbeeld Novan op de lijst staan. We weten nog niet wat het wordt dus inspiratie nodig voor jongens en meisjes... Bedankt alvast.
Lastig! Mogen het ook Engelse namen zijn? Jongens Aidan/ Adrian Aaron Arthur Ben Boaz Brent Bryson Callum Calvin Connor Colin Damian Deacon Dustin Dyon Elias Emond Ethan Fabian Florian Finn Gavin Hunter Ian JAck/ Jackson James Jason Jayden Jonas/ Jonah Jonathan Julian Justus Julius Jort Jordan Lex Liam Luxor Lucian/ Luciën Mason mats Max Morris/ Morrisson Nathan Neil Nimm Noah Oliver Oréon Pascal Pax Quinn Ralph/ Ralf Roger/ Rogier Ryan Sean Seth Silas Syl/ Sylvester/ Sil/ Silvester Silvijn Skylar Storm Tristan Tobias Tom Tyler Vincent Weston Wolf Wyatt Weet niet of het hip genoeg is XP Wie weet zit er toch wat voor je tussen!!
Meisjes Anaïs Alexis Alyx Babet Babs Bibbian Blair Bodil Britt Brooklynn Caithlyn Camryn Carmen Dolores Elin Eden Elv Erin Esther Faith Frances Gillian Gladys Gwendolyn Gwyneth Harper Hazel Hester Imogen Isis Isobel Jaël Jill Jip Jolijn/ Jolien Julot Juul Kayleigh Lauren Leighton Leonor Liv Loïs Lynn Mabel Madelon Maddison Marijn Marit Megan Merlijn Morgan Noor Pam Pom Pleun Puck Quinn River Robyn Riley Shannon Sharon Summer Taylor Tess Violet Vlinder Wiep Willow Yentl Leuk?? Een verschillende lijst
@Luciaatje: Wow wat een lijsten. Bedankt. Ben ze ff doorgelopen en mijn vriend is niet dol op engelse namen, maar hier mijn reactie... Jongens: - Eden ipv Aiden vind ik leuk - Boaz vind ik leuk (vriend niet echt) - Conner (ga ik voorstellen) - Morris (vindt ik leuk, vriend niet echt) - Nimm (super! stond op mijn lijstje maar vriend dus niet) - Weston (ook leuk, hadden zelf Wester) Meisjes: - Eden (ook voor meisje superleuk) - Isis (ook leuk, ga ik voorstellen) - Julot (leuk, stond ook op lijstje, vriend dus niet. Vind zelf Livia errug leuk, maar vriend is er niet kapot van... Is ook niet gesloten, dus misschien dat t dat is.
Leuk genre dit, ik heb een lijst voor je gemaakt! Meisjesnamen komen straks. Er zitten af en toe wel namen bij die niet 'gesloten' zijn, maar die vind ik toch zo niet-veel-voorkomend, dat ik ze er toch maar tussen heb gedaan Jongens Alexis Amaud Armando Baz Birk Birr Bor Condor Corbin / Corbyn Cristijn Dajon Dante / Danté Das / Daz Den / Dan Devin Dinand Django Dorian / Doren Dyllan / Dylan Dzem Emilian Eskander / Iskander Fen Ferran Flynn / Flinn Flynt Gabor Galvin / Galvyn Gavan / Gavin / Gavyn / Gaven Gunnar Heldemar Ichi / Isha Ismar / Izmar / Ysmar / Yzmar Jelias Jem Jent Jilias / Jylias / Jilyas Joaz Jonan Joren Jorian Jorias Jorijn Jors Julas Julias Jurrian Just Lancelot Laurentijn Leander Lex Luq Marlijn / Merlijn Marlon Marvin Midas Milas Morrison Morrys / Morris Noury Pheron / Pherron / Feron / Ferron Plim Raf Rex Roben Roef Roek Rouan Rowen Rowyn / Rowin Sanderijn Seb / Sep / Sepp / Seph Severijn Silvan Silvander Silvar / Silver Silvian Stev Stian Sylias Thiaz Tib / Tibb / Tipp Tijm / Tijn Tobian Torben / Thorben / Torbin / Thorbin / Torbyn / Thorbyn Torr / Thor Turias / Thurias / Turiaz / Thuriaz Vinn Vos War Woud / Wout Xylan / Xylander Yor Yossip Zem
@7michelle7: Superlijst. Staan er een aantal op die ik op mijn lijstje had en mijn vriend nog niet geheel heeft afgeschreven: - Tobin ipv Torbin (torbin ook erg leuk) - Ferron/Ferran - Flinn/Flynn of Flint Ook leuk (vind ik! wat vriend vindt, dat weet ik niet zo zeker) - Turias - Thias - Roek/Roef - Roben (maar lijkt erg op mijn naam) - Morris (vriend eigenlijk niet) - Lex - Jent (maar Jenthe voor een meisje vond ie niks) - Corbin Dus zitten zeker leuke namen bij. Hoopt dat vriend dat ook vindt. Ben benieuwd naar je meisjesnamen, zijn we nog moeilijker in.
Novan voor een jongen vind ik trouwens erg leuk! Nowen en Nowan / Noan vind ik ook leuk, maar die bestaan geloof ik niet eens Normaal vind ik echt heel vele meisjesnamen, maar in dit genre en dan niet op een klinker eindigend vind ik juist heel lastig! Ik heb hier dus wat meer met klinkers op 't eind.. En veel zijn ook niet echt nieuwerwets.. Ik hoop dat er toch wat inspiratie uit te halen is Meisjes Alix Ann / An Beth Bodée Bodijn (ik vind Bodijne veel mooier) Bodil Boëlle Carlot Ceder Djuna / Juna / Yuna Elian Elies Ellin Elliot Ellis Elvie / Elvi / Elvy Esmi Evanne Evanthe Evelijn Evelyn / Evelin / Evlyn / Evlin / Evlynn(e) / Evlinn(e) Fem / Femm Fen Flinn / Flynn (voor een meisje vind ik Flinne / Flynne mooier) Finn / Fynn (voor een meisje vind ik Finne / Finna / Fynne / Fynna mooier) Florann / Floran Gwen Ief Ieke (Iek?) Iepe / Iep Iluna Inci Ingemar / Ingmar Iselin Janniek / Janiek Jasmijn Jenn Jip / Yip (voor een meisje vind ik Jippe / Yippe ook erg leuk) Jis Jitte / Jytte Joblin Jola Jona Jot Jovi / Jovie / Jovy Jula / Jule / Júle / Juul Julip / Julipp / Julep / Julepp Lean / Lian Lila Lilja Lilouk / Linouk (Lilou / Linou) Liva Loes / Lous Lon Loor Lot Lotus Louk Louve Lova / Lóve Lovi / Lovie / Lovy Maren Marit Marli / Marlie / Marly Marliek Marlien Marlijn (voor een meisje vind ik Marlijne mooier) Marlot Mauren Maurin / Maurien Mayari Meer Mees Meie Mena Miek / Myk Minja Mirja Moon Moos Myrna Neva / Nouva Niek Nila / Nyla Nilou / Ninou / Nilouk / Ninouk Nimm / Nymm / Nim / Nym Ninthe Niva Nola Novy / Novi / Novie Onyx Pepijn / Peppien / Pippien Piek (of: Pieke / Pieka) Pien Pimme (Pim kan ook, maar vind ik wat minder) Pip Pleun Plien Pom Quinn (ik vind Quinne mooier staan voor een meisje) Ree / Rée Regen Rixt (Rixte) Robyn / Robin (Robyne / Robine) Romijn (ik vind Romijne mooier) Romyn / Romien (Romyne / Romine / Romyna / Romina) Rozemarijn Rune San / Sann Silja Silva Sive Svana Tes / Tess Tibbi / Tibbie / Tibby Tori / Tory Tova Tulp Vea Veer Vita Vlinder Welmoed Yelien / Yélien (Yeline / Yéline)
@7michelle7: nog zo'n lange lijst. Ook hier weer wat namen die ik leuk vindt en vriend niet. Deze vindt ik leuk: - Ceder (had ik voor jongen, werd het daar niet, dus zal voor meisje ook wel niet) - June/Jula/Jule (superleuk maar vriend niet) - Elvie/Ilyy (schatig, maar vriend niet) - Flynn voor een meisje super! - Lotus (ik had lotis, vind ie niet leuk) - Lova (best grappig, ff denken en Love ook maar dan krijg je dat met die uitspraak love = liefde) - Nimm (superleuk ook voor een jongen, vriend niet enthousiast) - Rune Zie boven.. Heel erg bedankt voor de lijstjes... Ben er blij mee, en heb een aantal namen om voor te stellen. Hoop dat mensen nog andere ideen hebben. Iig bedankt Michelle
Julin ipv Julot Arwen Aylin Ceren Dawn Elin/Elynn Irem Jillian Lauren Lian Linn Malin Marin Rowan (kan ook voor een jongen) Dane Dion Lenn Stijn Yann Zion
Niekecris, bedankt voor je lijstje. Hieronder mijn reactie. Bedankt voor je lijstje, Malin ga ik nog voorstellen. Hoop dat er nog veel meer ideen komen. Vindt het zo leuk om namen te kunnen zoeken!!
pff lastig hoor hier een paar jongensnamen, sorry voor eventuele dubbele: Nolam Mikas Nikas Owen Doran Dorrin Devin/Devon Filon Malvin meisjes: Merin Josin Nouk Fian Lian/Lizan Joan Jorin Dorien