Ik vind het er eigenlijk niet bij passen. In het Engels is Babette niet lekker uit te spreken. Zou voor een andere naam gaan bijvoorbeeld Lou.
Hahah wat grappig, ik vind het dus precies andersom - ik vind Babette persoonlijk geen mooie naam, maar ik vind hem juist wel goed met de naam van de dochter gaan Allebei afkortingen, zij het dan allebei uit een ander taalgebied. En die ET / TED klank die terugkomt.
De uitspraak van Babette in het Engels is niet echt moeilijk ofzo? Je verlengt de è-klank, je aspireert de T, voilà.
Ik vind Babet ook wel cool. Ik denk dat een naam als Babette vaak toch afgekort wordt tot Babet..... Babs vind ik dan echt weer vreselijk. Een BABS is een Buitegewoon Ambtenaar van de Burgelijke Stand.
Prachtige naam, was ik hier grote kanshebber geweest, ware het niet dat onze achternaam met een -H- begint.
Ja ik bedoel ook niet zo zeer de uitspraak eigenlijk maar meer, Teddy vind ik zo'n duidelijk Engelse naam en dat is Babette absoluut niet, die is namelijk Frans en daardoor vind ik ze niet mooi bij elkaar passen.
Wat leuk T eddy was onze meisjesnaam (we wisten het geslacht niet), maar wij kregen een jongetje. Ik vind zelf Babet ook wat vlotter dan Babette, ook leuk vind ik Violet of Olivia.
Is geen mening of gevoel hoor, maar gewoon een feit . Daardoor link ik Teddy dus wel aan een Franse naam maar ik zal vast de enige zijn. Ik vond het wel grappig