hallo, ik heb vorige weeek in het onderdeel miskraam wat geplaatst omdat ik een klein soort boontje was verloren, niet ongesteld geworden erna en vandaag een testje gedaan; dit is het resultaat, zou het dan toch nog wel kunnen of niet?
Hallo, Ik weet het niet zeker, heb geen ervaring met een miskraam. De test is wel heel positief, en volgens mij wordt het na een miskraam al heel snel lichter. Ik hoop voor je dat het toch goed is gegaan. Anders mss de ha even bellen en het aan hem voorleggen... Mss kunnen ze iets van een bloedtest doen? Noem ook maar wat, maarkan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt!! Dikke Knuffel Liena
Hoi! Je bent een boontje verloren, maar geen bloed als ik het goed begrijp?? Mijn ervaring hiermee: Bij alle 3 mijn zwangerschappen bloed verlies gehad. Meestal maar periodes van 1 of 2 dagen (echter wel steeds terugkerend). Mijn middelste zw veel bloedverlies, compleet met boontje en vermoedelijke vruchtzak. Uiteindelijk bleken dit steeds stolseltjes te zijn, en geen miskraam. Ik snap dus helemaal in welke onzekerheid je zit! In totaal heb ik 5 zw gehad, 2 daarvan gingen mis. De eerste dagen werden bij mij de testen dan al gelijk minder!!!!! Ben je nog niet bij ha of verloskundige geweest? Zij kunnen een echo maken, dan weet je gelijk hoe het zit!! Veel sterkte, en ik ga je ff volgen! Dikke knuffel apie 3
Ik vind je test wel heel erg positief als je vorige week wat verloren bent. En nog vreemder dat er geen bloed bij is geweest. Ik zou toch contact opnemen met een vk voor een echo dan weet je het zeker !
heey heel erg bedankt allemaal voor jullie andwoord. want k wist even echt niet wat ik moest. maar moet ik dus gewoon afspraak bij de huisarts maken?
Ik denk dat ik dat idd even zou doen en anders naar de vk. Mss kunnen zij wat voor je betekenen als je de situatie uitleg Knuffel
Het kan natuurlijk zijn dat je ongi wordt, maar het kan ook bij het begin van de zwangerschap horen. Het lijkt allemaal zo op elkaar!!
Ik vind hem ook nog heel positief.. Heb ook een miskraam gehad en mijn streepjes waren al veel lichter nog voordat ik het vruchtje verloor... Ongikrampen had ik de eerste weken van mijn zwangerschappen ook... Gewoon naar de ha gaan! Succes!
Elke zwangerschap ongi krampen gehad! Sommige hebben dat wat meer dan anderen... Toch maar ha bellen!! Succes!!
Over 2 weken?! Dat duurt nog lang! Kunnen ze geen echo maken??? Heeft zeker geen idee wat dit met je doet!!
Over 2 weken weer testen? Ik zou met een dergelijk antwoord geen genoegen nemen. Gewoon een verloskundige bellen, uitleggen en vragen of je deze week voor echo kunt komen. Grote kans dat dat kan. IK heb ook recent een miskraam gehad (6w 3d) en mijn streepjes zijn niet eens zo donker geweest. Die begonnen op 5 weken al weer af te nemen. Toen wist ik eigenlijk al wel dat het niet goed zat.
ja helemaal mee eens. het klinkt niet echt als een miskraam, zou een echo eisen bij de vk. heb je gewoon recht, zeg maar dat je helemaal in de stress zit ofzo...beetje aandikken. en dan heb je iig wat meer zekerheid. hier wordt je lijkt mij ook wel gek van. heel veel sterkte ermee, hopelijk zit het gewoon nog lekker waar die zitten moet.
kan je een vk gewoon opbellen dan? ik heb eigenlijk geen idee waar het hier zit ben net 3 week verhuist
nou inderdaad, gewoon een echo aanvragen meid!!De vk zal je helpen. sommige huisartsen snap ik echt niet. ik ben niet bezig met zwanger worden maar had vage klachten onderin mijn buik. blijkt dat mn baarmoeder iets verzakt is, maar ik wilde voor de zekerheid gewoon een echo om te zien of alles goed is en daar deed hij echt niet moeilijk over. raar dat je ha zo reageerd. kies voor jezelf en je kindje die er hopelijk echt nog wel zit, want je test kan bijna niet duidelijker. kan je er geen met indicator doen van cb?? heel veel succes!