hallo, waar kan ik een goedkoop kinderwagen kopen? weet iemand een site? of een winkel? alvast bedankt
Ik heb een goeie gekocht via marktplaats was de prijs 70 euro moest alleen voor 10 euro nieuw binnenbandje in.. Dus ik zou zeggen marktplaats
Wat is goedkoop? De een vindt 100 euro goedkoop en de ander 400 euro... Wij hebben deze kinderwagen besteld bij Babydump! Voor een gloednieuwe kinderwagen met Maxicosi erbij vond ik dat goedkoop! Transaction Combi Purple | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
Een nieuwe of een 2e handse? Ik heb via Marktplaats een volledige Stokke kinderwagen voor 220 euro gekocht, incl. reiswieg, buggyseat, parasol, regenhoes .
Als ik voor een (relatief) klein bedrag een wagen zou willen kopen zou ik op marktplaats kijken. Kan me voor een complete wagen (combi dus incl reiswieg) van die prijs geen nieuw exemplaar voorstellen die ook nog een beetje degelijk is (maar hoor het graag terug als ik er naast zit )
Dan zou ik inderdaad voor een 2e hands gaan. De kans dat je degelijke kwaliteit vind, en goedkoop duurkoop wordt, is redelijk groot. Maaaaar...soms heb je geluk. Ik heb een kinderwagen van Hema, die 2x was afgeprijs, en van 300,-- naar 75,-- was gegaan. Hij voldoet opzich prima, heb alleen wel al een keer een bandje moeten laten maken.
Ik heb deze. Bevalt goed! 150 Euro nieuw Goedkope kinderwagen direct online bestellen | Prijskiller.nl
Ik zou even op marktplaats kijken. Daar staan vaak zo goed als nieuwe merkwagens voor een klein prijsje. Vorig jaar een complete quinny buzz gekocht voor 60 euro. Ik zou eerder voor een 2e handse merkwagen gaan dan voor een nieuwe merkloze wagen a 150 euro. Die houden het vaak maar een paar maanden uit en daarna begint het gedonder met dingen die kapot gaan.
Goedkope kinderwagen direct online bestellen | Prijskiller.nl Zelf heb ik op aanraden een tweedehands quinny buzz gekocht, geen spijt van.
idd even op mp. gisteren is mijn x adventure opgehaad. helemaal compleet (reiswieg, voetenzak e.d) en in goede staat. heb er voor 30 euro een meisje heel blij mee gemaakt
Echt af en toe kijken op MP hoor als je 2dehands wil, het kan zijn dat er nu net geen nieuwe opstaat... maar het is zo wisselend en iedere dag komen er weer nieuwe op.
maar de mutsy mutsaerd is een goedkopere wagen die wel alles heeft bijvoorbeeld.... maar idd wat is goedkoop
mijn kinderwagen is HELEMAAL AF na 2 kids hoor, echt tot op de bodem, maar ja ik loop zo ontzettend veel. weer en wind, heb hem teveel gebruikt, zelfs de banden zijn af. Misschien zet ik hem gratis op mp of voor 5 euro voor oma ofzo...
Ik heb ook voor 50 euro een kinderwagen op marktplaats gekocht. Kijk daar eens, wie weet vind je wel wat naar je smaak... succes
Ik zag er dit weekend 1 bij groupon voor 199 euro een combinderwagen misschien is de actie er nog steeds?