japon kleemeier mt 46 landau + stola kleur ecru incl. hoepel nieuwprijs is boven de 1000,00 dus bieden onder de 500 euro heeft geen zin... ik heb zelf maat 42/44 maar was 30 week zwanger, dus hij is vermaakt.. alle stof zit er nog gewoon aan, hij kan ingenmen worden, en zelfs nog uitgelegd. de lengte is niets aan gedaan. het gaat dus om een ecru jurk incl. stola en hoepel. evt met gedragen schoenen en curlies voor in het haar, en een diadeem.. meer fotos op verzoek voor meer info graag reacties via pb. deze jurk is 1malig gedragen in de 1e week van september 2009
nou nee net niet.. 29 week en 3 dagen foto van de voorkant zie je idd weinig, maar van de zijkant is het zeeer duidelijk hoor haha groei lekker naar voren, en weinig rondom
Nog van harte gefeliciteerd, helaas niet mijn maat. Me vriend heeft me afgelopen weekend ten huwelijk gevraagd, anders had ik je jurk wel overgenomen. hij is erg mooi Succes met de verkoop
ik denk dat je teveel vraagt voor een vermaakte jurk die al eens gedragen is en niet onder de 500 euro mogen bieden , dan denk ik dat het niets word.... ze moeten hem immers helemaal laten vermaken (en deze keer valt dat dan niet onder service van een trouwzaak) hij is precies voor jou gemaakt en dat maakt hem veel minder waard denk ik... (niet emotioneel maar qua geld zeker)
ik wil wel trouwen maar vind het te duur vooral omdat ik het moet vermaken net wat er gezegt word helaas
tja.. was er al bang voor, maar heb m vorige week pas gekocht, dus probeer het nog ff... maar denk idd dat jullie gelijk hebben, en ik over een poosje toch de prijs naar beneden moet doen.. we blijven nog even prberen, want ondanks het vermaken, zit er geen 'buik' in.. omdat ie naar beneden uitloopt.. dus denk dat het reuze meevalt, wat vermaken betreft, maar dan moet je net iemand hebben die m wil passen he haha
als je er zwanger in bent geweest blijf je dat altijd zien heb het net even na gevraagt bij een trouwwinkel anders had ik er nog over nagedacht
ja dan heb je echt iemand nodig die hem zal passen je kan ze ook vaak verkopen via een trouwwinkel er zijn er die ze voor je mee verkopen voor een kleine precetage