mijn dochtertje is nu 3 weken en is sinds 2 dagen alleen maar aan het huilen en dan niet eens huilen echt schreeuwen ze heeft dan geen vieze luier en als ik haar dan probeer eten te geven is het wel goed maar kan haar toch niet zoveel eten gaan geven? Kent iemand dit probleem?
hi hi, ik herken het wel een beetje hoor. ze noemen dit klusterdagen. wat betekend(mss weet je dit wel) dat jouw kleine meerdere keren komt om er zo voor te zorgen dat jij meer bv aan gaat maken zodat ze dan meer voeding in het vervolg gaat krijgen dan dat ze nu krijgt. mocht je meer vragen hebben kun je mss ff kijken op het borstvoedingsforum, en anders kun je me ook pb-en hoor. ik geef nog steeds bv ('s ochtends) gr en succes ermee, je kan vwb bv nooit overvoeden saskia
Ik denk dat het regeldagen zijn. Om de zoveel tijd gaan kindjes heel veel drinken. Dit is omdat ze meer nodig hebben en bv werkt volgens het vraag en aanbod principe. Dus vragen ze tijdelijk heel veel zodat het aanbod ook weer groter wordt. Een bekend moment is rond de 3 weken, dus precies nu. Je kunt er het beste aan toegeven, gewoon voeden als ze erom vraagt. Dan is de hoeveelheid melk het snelst weer op peil en gaat ze weer gewoon drinken. Niet denken dat je bv niet goed is ofzo hoor, dit is heel normaal.