Dag dames, Heb even een vraagje, mijn dochtertje is nu 3,5 maanden en als ik haar in de box op haar buik leg, dan gaat ze dus zeg maar op haar handjes steunen en dan met der hoofdje omhoog jullie kennen het wel..maar ze rolt nu iedere keer om, ik vroeg me af of dit nu per ongeluk gebeurd omdat ze zo ongelukkig staat of dat ze echt omrolt zeg maar. Ze rolt niet van rug naar buik. Dacht dat ze dat toch ook niet konden met 3,5 maand? Ben benieuwd!!
Ja, dat doet onze meid ook. De zwaartekracht werkt dan mee (ze is een beetje 'topzwaar' zeg maar..).. Op een gegeven moment zullen ze wel ontdekken dat ze het zelf doen en dan kunnen ze het bewust sturen lijkt me.
Hoi Hoi, Toeval is het niet, als ze het meerdere keren doet! Toen mijn kleine meid precies een maand oud was rolde van haar buik naar haar rug. Het consultatie bureau zei dat het niet kon en dat ze om was gevallen. Maar ik heb het meerder keren weten te filmen. Nu is ze 3 maanden maar ze kan nog steeds niet van haar rug naar haar buik. Groetjes