ownee maar dat verwacht ik ook zeker niet.. ik ga er gewoon van uit dat ik er maar een jaartje mee kan doen.. ik kijk wel wat ik doe als ik hem kan verkopen doe ik dat.
Ik kreeg net antwoord terug op mijn vraag of er een mc past op de bebiesfirst: "De adapterset van X-Adventure past ook op de Bebiesfirst. Echter, het buisje van het frame van Babiesfirst is dunner dan de kinderwagens van X-Adventure, dus als de adapetrset erop geklikt wordt draait deze naar onder. Als je ze omhoog draait en dan de Cosi (de Maxi Cosi Cabrio of Citi) erop zet, past het wel. Je hebt alleen iets meer handeling nodig. We hebben deze adapterset op voorraad en kost E 29,95. Verzenden kan ook, de verzendkosten zijn E 6,20."
Ik heb die kinderwagen toe bij de etos gekocth maar er staat geen merk op! Maar nu belde ik de halford want dacht dat ze hem daar ook gehad hebben maar die vertelde dat ze nooot het merk beebies firts in het assortiment hebben gehad.. Nu mijn vraag wie heeft nog meer die kinderwagen van de etos en wat is het merk daar van?
Ik kreeg ook een mail terug van de babwinkel die door maisy opgegeven was Deze adapterset is geschikt voor de Maxi Cosi Cabrio, Maxi Cosi CabrioFix en Maxi Cosi Citi. De prijs van de adapterset is E 29,.95 en verzenden kan ook, verzendkosten zijn E 6,20. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groeten
Ik heb ook deze kinderwagen. Vind hem superfijn rijden. Past ook perfect in mijn (kleine) opel corsa, dus voor mij geen dure andere. Ik vroeg me af of jij idd al de adaptorset had gekocht en of het goed werkt?
Nee ik heb het nog niet gekocht maar ga het wel doen. Wat je ook kan doen is de wagen meenemen naar een babyzaak en vragen of ze het voor jou willen opzetten om zo echt zeker te zijn dat het erop past.
Hoi, ik heb ze net binnen en natuurlijk meteen geprobeerd. Het werkt perfect. Zit idd iets speling in het bevestigingsdeel waardoor de adaptors rond kunnen draaien om de stang. Maar dat is geen enkel probleem want ze blijven wel rechtop staan en de maxicosi blijft er perfect op zitten. Ik heb ze donderdag besteld en vandaag (zaterdag) dus al in huis. Snel dus. Kortom: ik kan het jullie echt aanraden.
Die adaptors zijn echt superhandig. Heb trouwens ook uitgevonden hoe je de banden oppompt. Je moet er een ventiel voor een mountainbikeband op aansluiten (heet ook een adaptor) en dan met de fietspomp oppompen. Bij mij zat die mountainbikebandadaptor in een fietsenplaksetje. Ik dacht ik meld het maar, misschien hebben jullie hier ook nog wat aan.
Lijkt me niet, want worden ze te hard. Het zijn eigenlijk gewoon brede fietsbanden. Bij sommige kinderwagens verkopen ze de pomp enzo erbij, maar deze is vrij goedkoop en daar zat die dus niet bij. Bij elke goede fietsenzaak zullen ze zo'n ventiel wat er op past wel hebben.