Ooh dan is dat het denk ik! In het zkh plonste ze per 10cc zo binnen een minuut naar binnen. Hij krijgt 6x 100 meestal laat hij 30 tot 60 daarvan staan en dat geven we dan via de sonde. Dan ga ik hem ook gewoon lager doen kijken of dat helpt dankjulliewel
Wij hebben een grote spuit waar we alles in een keer indoen, dus dan stop ik om de 30cc ofzo eventjes. Momenteel krijgt ze bijna alles via de sonde (helaas!). Ik hang de spuit vaak hier in Bekijk bijlage 557515
Heb het zelf heel lang afgehouden omdat ik er niet aan wilde toegeven ofzo. Maar ga het toch maar vragen volgende week, iedereen die ik er over spreek is er ook erg positief over. Jouw meisje was ook jong toch toen ze de sonde had? Zat ze niet continu aan die pomp vast?
Het is zo makkelijk een pomp Ja onze dochter was 2,5 maand, kreeg denk ik (lang geleden haha ) zo'n 6 voedingen per dag en die duurden een half uur, dus dat viel best mee. En ze kon toen ze ouder was gewoon tijgeren en kruipen tijdens een voeding, sleepte de pomp dan met haar mee Dit was ook tijdens een voeding
Ooh wat handig! Dat ga ik ook doen haha Wat balen zeg dan zou een pomp wel handiger zijn idd Iemand die ik sprak via instagram was er ook positief over
Haha dat is handig! Mias drinkt eerst dan een stukje met de fles dat duurt vaak 20/30 min en dan de rest via de sonde Kan er niks aan doen maar vind het echt nog steeds een heel naar gezicht
Is er bij jullie trouwens een oorzaak gevonden? Mias meldt zich bijvoorbeeld ook gewoon niet, als je hem zou laten gaan drinkt hij 4x 60 ofzo In het begin dacht ik gewoon dat ik een hele zoete baby had die nooit huilde en veel sliep Toen zag ik ook nog niet wat hij dronk, hij kreeg toen nog volledige borstvoeding en dronk tot een maand of 2 1 borst per keer. Toen bleek dat hij maar 25 gram gegroeid was ben ik twee borsten gaan proberen
Oh wat fijn om te horen (en zien wat een dropje!). Ik dacht dat ze met die pomp enorm beperkt zou worden in haar movements, maar dat valt dus best mee. Ze is namelijk juist eindelijk aan het rollen etc. Ga het volgende week toch aanvragen dan. Gebruikte je de pomp ook wel eens snachts? Ja echt handig! Heb je toch weer even je handen vrij haha. Hier geen oorzaak gevonden, helaas. Gewoon weinig honger waarschijnlijk.
Wij gaven een late voeding en een vroege voeding, dus niet 's nachts. Maar lagen al wel in bed als ze de late voeding kreeg. Babyfoon nauwlettend in de gaten houdend, want mocht ze de sonde eruit trekken tijdens de voeding is dat gevaarlijk, dus bij elk hoestje tijdens de voeding stonden we naast haar bed @Donutlover ik vond het in het begin ook sneu om te zien, die pleisters, maar het went en hoort dan gewoon bij de dagelijkse verzorging. Het ergste vond ik dat ze niet meer dronk, zoiets simpele maar dat ging gewon niet, heb het daar wel moeilijk mee gehad.
Snap ik lijkt me ook heel erg! Ik hoop dat Mias heel snel zn flesjes gaat leeg drinken en de sonde er weer uit kan maar volens de kinderarts moest ik niet denken dat dat met 2 weken is ofzo
@Snoopy1979 Nog wat vragen hoor haha. Maar dronk jouw meisje ook nog zelf? Want we bieden wel élke voeding eerst nog de fles aan. En krijgen we dan van die kant en klare sondevoeding of blijven we onze flesvoeding geven?
Geen probleem hoor . Ik had gewild dat er destijds ook iemand op het forum was geweest met ervaring hiermee Onze dochter dronk niets meer en ik heb het heel af en toe nog wel geprobeerd maar dat lukte niet. Ik kolfde alles af dus ik gebruikte mijn melk, maar die zat in een flesje en daar paste de slangenset van de pomp op. Dus je kan gewoon dezelfde voeding gebruiken maar misschien zijn er ook wel kant en klare zakjes ofzo met flesvoeding. Wij hadden de flocare infinity in een rugtas, heel handig.
Bedankt voor al je antwoorden! Inderdaad handig hoor, mensen met ervaring.. Er komt zoveel op je af en onze kinderarts denkt niet zo heel veel mee. Hebben vanmiddag weer een afspraak in t zkh (met weegmoment..) dus ga dan de pomp even aankaarten. Helaas is I momenteel ziek, buikgriep.. zo sneu!
Beterschap voor je meisje. Hier een dame die de hele kamer door rolt met pomp . We hebben nu verlengstukken op de slang dat ze meer vrijheid heeft. Want ze trekt zo hard aan de slang dat er iets scheef zit en het alarm weer af gaat . Ze krijgt bv via de sonde die we in flesjes doen die op de pomp kunnen. Een vriendin heeft hetzelfde systeem en gebruikt gewone fv. Hebben de sonde nu 8 maand en hopen dat hij er uit kan als het beter weer word. Ze is extreem verkouden waardoor zelf aan de borst lastig gaat en een fles gaat ze op liggen kauwen.
pff ook lastig! beterschap voor je meisje! T heerst echt, M. ook ziek benauwd veel slijm en daardoor spugen. Nu is hij in 5 dagen tijd weer 135 gram afgevallen word er zo moedeloos van
Wat een zorgen, Donut ligt hij alweer/nog steeds in het ziekenhuis? Hopelijk krijgen jullie snel antwoorden. Beterschap!
Nee we zijn lekker thuis gelukkig! Hoop na dinsdag ook weer, nu is er wel een reden voor zijn afvallen dus hoop niet dat we dan alsnog moeten blijven.