Beste bidon dreumes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Divarg, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wij hebben nu een Sistema bidonnetje met inhoud van 240 ml geloof ik. Perfect maatje voor onze 16 maanden oude dochter maar dat ding zuigt meer lucht aan dan water en bovendien vind ik hem lastig schoon te maken. En na enige tijd gaat het water ook smaken naar dat plastic.
    Dus ik zoek iets beters :) Wie weet wat?

2. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Is het zo'n gekke vraag?

3. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Een Sistema bidonnetje?? Gewoon een bidon bedoel je?
    Hier heb ik gewoon een rietjes en tuit beker van nuby en Hema waar hij uit drinkt.

4. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ik schrijf bidonnetje omdat het maar een inhoud van 240 ml heeft. Het is een kleintje dus. En Sistema is het merk.

Ik ben op zoek naar een net zo kleine bidon maar dan van een ander merk. Blijkbaar ben ik onduidelijk.

5. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Wij hebben 2 bidonnen van het merk sigg voor Kids. Is 300 ml en past in de flessen zakjes van de joolz day earth luiertas. We gebruiken ze als we gaan wandelen.
    Lekken niet en drinken fijn, zonder veel lucht happen. En ze zijn van rvs. Ze zijn makkelijk schoon te maken.
    En als we thuis/binnen zijn hebben we de avent rietjes beker.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik gebruik geen bidonnen hier drinken ze uit de Hema tuitbekers, een normale beker of hun eigen Dopper (deze heb je ook met sportcap, zelfde drinkding als een bidon)

Deel Deze Pagina