Wij hebben nu een Sistema bidonnetje met inhoud van 240 ml geloof ik. Perfect maatje voor onze 16 maanden oude dochter maar dat ding zuigt meer lucht aan dan water en bovendien vind ik hem lastig schoon te maken. En na enige tijd gaat het water ook smaken naar dat plastic. Dus ik zoek iets beters Wie weet wat?
Een Sistema bidonnetje?? Gewoon een bidon bedoel je? Hier heb ik gewoon een rietjes en tuit beker van nuby en Hema waar hij uit drinkt.
Ik schrijf bidonnetje omdat het maar een inhoud van 240 ml heeft. Het is een kleintje dus. En Sistema is het merk. Ik ben op zoek naar een net zo kleine bidon maar dan van een ander merk. Blijkbaar ben ik onduidelijk.
Wij hebben 2 bidonnen van het merk sigg voor Kids. Is 300 ml en past in de flessen zakjes van de joolz day earth luiertas. We gebruiken ze als we gaan wandelen. Lekken niet en drinken fijn, zonder veel lucht happen. En ze zijn van rvs. Ze zijn makkelijk schoon te maken. En als we thuis/binnen zijn hebben we de avent rietjes beker.
Ik gebruik geen bidonnen hier drinken ze uit de Hema tuitbekers, een normale beker of hun eigen Dopper (deze heb je ook met sportcap, zelfde drinkding als een bidon)