Hallo, Voor Vaderdag ben ik opzoek naar shirtjes met de tekst i love papa, papa is de beste of papa is de beste ofzo. Alleen kan ik die niet vinden. Weet iemand waar je deze kan kopen? Zeker in grote maatjes ben ik ze nog niet tegen gekomen. Iemand een idee? Het gaat om maatje 86 en 56 Bedankt
Ik heb hem bij de h&m gekocht. Maar miss heeft prenatal ook wel zoiets? En anders kun je ze idd ook zelf maken!
Ik had pas van de wij voordeelclub deze link simply colors - Love jurkje papa misschien kan je er iets mee?
Die van simply colors vallen heel groot. Vooral het kleinste maatje. Wij hadden hem vorig jaar voor onze jongste en hi past hem nu nog. Staat 62/68 en zit nu in 80
Ik heb mijn zusje een mooie tekst laten maken op de computer en deze op strijkpapier laten printen rompertje halen en erop strijken. Als tekst heb ik: Happy 1st fathersday I love you more then milk
Deze site heeft ook T-shirts met teksten alleen wel Engels. Geen verzendkosten. Buy Best Daddy T-Shirt online today at Next Direct Netherlands Buy Dad T-Shirt (0-18mths) online today at Next Direct Netherlands