Wij willen dit weekend graag wat leuks doen met ons zoontje . Hij slaapt nog van half 12 tot 2/3 uur . Dat kunnen we echt niet overslaan . We doen dus sochtends dus vaak iets . Maar als we niet op de tijd willen letten smidags . Dan zorgen we dat we er om 3 uur zijn en om half 6 daar wat eten of thuis weer eten . We gaan nu al 3 weken achter elkaar naar boerderij t geertje en het bos super leuk hoor maar iets anders is ook wel is leuk . De efteling is te lang rijden , willen we wel gaan doen maar niet in het weekend ivbm drukte . Binnen speeltuin is erg leuk , maar in het weekend vol met grotere kinderen dus dat doen we meestal doordeweeks met z'n 2tjes als mijn op werk is . Maar misschien zie ik iets over het hoofd , en zijn er nog veel leuke dingen hier in de buurt . We wonen in leiden en willen het liefst niet langer dan 25 minuutjes rijden . Iemand tips ? Alvast bedankt !!
Is plaswijckpark al wel geschikt voor kindjes onder de twee? Of alleen de dieren kijken? Kan hij ook al in de speeltuin terecht of is dat echt meer voor grote kindjes?
Wij zijn met onze dochter naar Naturalis geweest toen ze 17 maanden was. Zeker het gedeelte op de bovenste verdieping vond ze ontzettend leuk! Dat gaan we zeker vaker doen. Verder de ballenbak en monkeytown. Zwemmen is hier ook altijd een groot succes, bijvoorbeeld in Waddinxveen zit een prima zwembad. In Berkel en Zoetermeer zitten grote speeltuinen, maar dat duurt denk ik nog even voor die weer opengaan. Buiten het Geertje zijn er ook nog andere kinderboerderijen in de omgeving die ook leuk zijn. Blijdorp in Rotterdam. Wandelen bij de zee. Ideeën genoeg!
Zwemmen in de zijl? Naar katwijk of de duinen van wassenaar als t lekker weer is. Wandelen en koffie in cronesteyn? De speeltuin naast hockeyclub Roomburg is ook heel leuk maar daar is geen terrasje ofzo. In leiderdorp naar de houtkamp en dan lunchen bij park, alleen jammer dat die kinderboerderij daar alleen smiddags open is.
En als je 30 min wil rijden: in amsterdam heb je t amstelpark en amsterdamse bos, ook de moeite waard. En bij naarden speelpark valkeveen.