Met 7 maanden ging ze zelfstandig zitten. Daarvoor wilde ze ook niet zitten. Hier wil ze alles zelf eerst kunnen
Met 6 maanden kon mijn oudste blijven zitten als ik haar neerzette en met 8 maanden, op het moment dat ze ging kruipen, kon ze ook gaan zitten.
De oudste zat bij 6 maand los. Maar zelf gaan zitten pas bij 13 maand. Hij speelde liever op zijn buik, dus geen nut om te gaan zitten
Met 8,5 maand kon ze los zitten, maar het duurde toen nog even voordat ze het zelf kon. Ze had gewoon niet door hoe ze er moest komen, ook omdat ze pas vrij laat ging kruipen (en zitten deed ze vanuit kruipstand) en optrekken deed ze ook niet. Denk dat ze een maand of 10 was voordat ze het zelf kon.
Hier nog maar net. Dus met 8 maanden zitten als ik hem neerzet. Maar hij blijft dan nog niet heel lang zo zitten... en zit dan ook best een beetje krom/voorover. Maar goed, overal waar ik menneer inzet, gaat hij lekker lui zitten, hij vindt altijd een manier om lekker onderuit te zakken Hoe lang blijven de meeste kindjes dan zitten? En blijven ze dan ook recht zitten?
Hier de 'oudste' zit met 15 mnd (12.5 gecorrigeerd) nog niet langer dan 1/2 minuut los, maar ging vandaag wél zelf zitten (met een handje ernaast). Eén van de meiden zat met 10 maanden (7.5 gecor.) als ik haar neerzette; zij kon met 14 mnd zelf gaan zitten. De ander kon met 12.5 mnd los zitten en een week later ging ze ook zelf zitten. Ze zitten nu het meest op hun knietjes. Hun vader, die niet prematuur was, kon trouwens met 14mnd pas zitten...
vanaf een maand of 6 kan ze los zitten. maar kan zelf nog niet gaan zitten. ze weet nog niet hoe dat moet. maar nu is t zitten wel klaar mevr. wil staan!
Hier zoon van 10,5 maand die wel goed zelfstandig kan zitten, maar niet zelf kan gaan zitten. Hij ligt veel liever op zijn buik en tijgert het hele huis door...
Met 7 maanden als ik haar neerzet en dan al heel erg lang zeker een half uur en nu wil ze gaan staan, dus trekt zich op. Weet alleen nog niet hoe ze dan weer kan gaan zitten