Baby 1 jaar wel of niet mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door JosieJ, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Volgend jaar als de situatie het toe laat gaan mijn man en ik een weekje naar de zon met z'n 2en. Ik ben geen ontaarde moeder, houd zielsveel van mijn zoon maar ik heb wel behoefte om er even met zijn 2en tussen uit te gaan. Mijn zoon is tegen die tijd 2, we gaan sowieso volgend jaar ook met hem op vakantie. Het weekje met zijn 2 is extra.

Ik vind dit geen rare gedachte. Bepaal voor jezelf of je het vind kunnen of niet.

2. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    Wij zijn dit jaar ook met z'n tweetjes op vakantie geweest in het voorjaar. 8 dagen om precies te zijn. Faya logeerde bij mijn schoonouders en ik heb niet het idee dat ze ons veel gemist heeft. Toen we terug kwamen had ze alleen maar oog voor de poezen van mijn schoonouders en deed net alsof we helemaal niet weg geweest waren. Ze heeft daar ook geen problemen gehad met slapen of eten. Ik zou het zo weer doen :D

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Fijn om te horen! Hier inmiddels geboekt, 8 dagen Turkije inclusief baby :), toch maar even wachten tot ze iets groter is en we het kunnen uitleggen :).

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Het is toch juist leuk om met z'n drietjes op vakantie te gaan? Lekker alle tijd voor elkaar, om leuke dingen met je kindje te doen. Voor zo'n hummel maakt het amper uit wat je doet, die vindt het al leuk om papa en mama de hele dag om zich heen te hebben. En zeker als je een beetje relax-vakantie houdt is het perfect voor een baby, zwemmen, strand, wandelingetje hier of daar, ijsje eten, heerlijk toch.

Wij hebben ook wel eens iets gedaan zonder kinderen, weekendjes weg bijv. maar een 1-jarige een hele vakantie achterlaten zou ik toch niet leuk gevonden hebben.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    oh, ik zie nu ineens dat je al geboekt hebt. Nou veel plezier he!

Deel Deze Pagina