Wie weet leuke sites voor activiteiten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lentes, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik zoek internetpagina's met leuke dingen om te doen met mijn dochtertje van 1.5

Ik merk dat ze doe/beweeg liedjes bijvoorbeeld erg leuk vind maar ik ken er niet zoveel en ook zoek ik nog spelletjes, knutseldingen etc.
    Geen internetspelletjes dus! Maar dingen om binnen te kunnen doen.

Vooral nu het weer buiten slechter wordt merk ik dat ik binnen meer vermaak nodig heb ;)

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ik heb een boekje gekregen met activiteiten em knutsrldingen.
    Geloof dat het iets van; de liefse.mama oid heet
    Vast wel bij bruna te verkrijgen (heel klein is die)
    Als ik eraam denk zal k m morgen ff opzoeken. Is.mn verjaardag
    dus grote.kans dat ik het vergeet hoor:p

3. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Heb even gauw gekeken voor je tijdens het verschonen. Het boekje geet Samen met de liefste mama, en is geschreven door Flip van Doorn.

Zitten echt heel veel leuke doe spelletjes en knutsel ideeen in. Zal dr ff een paar opnoemen, zodat je er n goed beeld van krijgt.

* Schatjeskist. - Bewaar als supermama alles in een versierde doos of kust. Kurken, lucifers, wc rollen etc. en trek de schatkist op een regenachtige dag tevoorschijn voor wat knutselwerk.

* Kijkgat. - Neem n niet al te stevig karton. T mag best een vrolijk kleurtje hebben. Knip er een gat in van ong 2cm. Breng het karton langzaam naar het gezicht van je kindje en laat hem door het gat kijken. Is even zoeken, maar snel willen ze het overdoen. Voor oudere kindjes is een kijkdoos geschikt.

* Verkleedknuffels. - Verkleden is misschien het leukste wat er is. En je knuffels zijn musschien je beste vriendjes. Er kan dus weinig zijn dat leuker is als n verkleedspelletje met je knuffels. Bedenk samen hoe je de knuffels wilt verkleden. Met kleine lapjes stof is het eenvoudig in elkaar te zetten, en heb je de lievelingen van je kind zo omgetoverd als piraat, princes etc. Een haarband, muts of jurkje is vaak al genoeg. Daaena kun je samen met jibd en knuffels hun nieuwe rol spelen.

* Pindaketting. - Inderdaad, in de winkel zijn vetbollen, pindazakjes en ander vogelvoee te koop. Maar vinden ze een zelfgemaakte pindaketting niet veel lekkerder? Met een zak doppinda's, een stompe naald en een stevig stuk koord is je kind op een natte, koude dag wel even zoet. Eerst net het rijgen v.d kwtting (met mama's hulp) en dan om de vogels te bespieden!

Zo zijn er nog veeel meer dingen, van baby's tot 4 jaar. Hoop dat je er wat aan hebt. :)

Deel Deze Pagina