Skyler is nu bijna 8 weken en ik heb ontdekt dat hij behoorlijk rustig wordt van een speentje. Alleen zodra ik deze geef begint hij zo hard te sabbelen, dat 'ie steeds uit zijn mond schiet. Hij begint dan te huilen en zodra hij weer in zijn mond zit, is 'ie weer rustig. Ik heb al verschillende spenen geprobeerd. Lief, Difrax, Bibi. Maar steeds sabbelt hij ongelofelijk hard en plopt 'ie eruit. Is er iemand die dit herkent die misschien een tip heeft? Het grapje van 'elastiekjes om zijn oren' ben ik nu ook wel een beetje zat, haha. Voor nu leg ik steeds een knuffeldoekje bij hem neer tegen de speen aan maar dat houdt natuurlijk ook niet altijd. Bestaat hier iets voor? Of iemand een tip wat betreft een ander speentje? Dankjewel!
Hier een Avent speen. De enige die enigszins bleef zitten. De speen zelf is namelijk wat langer. Maar ik kan de keren niet eens meer tellen dat wij naast zijn box en bed zaten met een vinger op zijn speen, om hem in zijn mond te houden. Nu drukt hij hem vaak zelf al goed aan, of blijft hij uit zichzelf plakken
Juist! Aventspeen. Enige speen die Jenthe überhaupt pakt. De speen van de aventspeen is inderdaad wat langer dan gemiddeld. Maar Jenthe spuugt em ook regelmatig uit.. na een fase de speen helemaal niet te willen.
Oh wij hebben een baby die juist helemaal niet te hard sabbelt, maar juist te zacht af en toe. We hebben ook de speen van Avent, die is tot nu toe de enige die hij goed pakt.
En ook hier de Avent spenen! Die 'plopt' ze het minst vaak uit... En die heb je ook in een nachtvariant, daarvan geeft het hengseltje licht in het donker, is makkelijk terug te vinden.