Hoi allemaal, Onze baby is verkouden en aangezien de winkels dicht zijn vroeg ik me af of er ook huis tuin en keukenmiddeltjes zijn die we kunnen proberen. (niet dat ik van plan ben te gaan om extreem te gaan experimenteren maar hij kan zo niet echt goed drinken en vind het toch wel zielig) en wat werkt het beste? otrivin? Groetjes!
Je kan ook even in de badkamer zitten met de deur dicht en de douche heet aan. Dus dat het lekker gaat stomen. Zo kan de verkoudheid loskomen. Maar niet te lang blijven zitten hoor.
Een doorgesneden ui op de kamer leggen, schijnt ook te helpen. Edit: ik zou bij zo'n kleintje nog geen Otrivin gebruiken maar wel fysiologisch water om het neusje vrij te maken.
je hebt ook baby neusspray, is een zoutoplossing en werkt maar heel even maar zo kan je hem wel even zn flesje geven zodat hij kan ademen.... zou ik alleen doen als het echt niet anders kan hoor... een lekker warm badje wil ook goed helpen... verder is het gewoon wachten tot het weer over is....
Wij gingen eerst in een badkamer vol stoom zitten; Halve uit op zn kamertje En zijn bedje scheef: Boeken eronder ofzo of iets anders. Zijn bedje staat nu standaard scheef..