gewone melk

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ennas86, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Vandaag ben ik weer bij het cb geweest. Ze vertelde dat ik Finn vanaf nu wel gewone melk mocht geven in plaats van opvolgmelk.
    Maar kan ik daar meteen mee beginnen, of moet ik het eerst even een paar dagen mengen? Ben ik vergeten te vragen!;)

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hangt er van af of hij het meteen lust en of je pak poeder al op is.

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik heb nog een half pak, dus die maak ik sowieso op, maar het hoeft dus niet persé.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Geef hem vandaag een slokje dagmelk en kijk of hij het lust. Als hij het niet zo lekker vind, dan zou ik dat halve pak gebruiken om te mengen zodat hij langzaam aan de smaak went.

5. adi

adi Niet meer actief

Ik zou het uitproberen en kijken hoe die op reageert. Anders melk even aanleggen met water zodat de smaak milder wordt. Je kunt de melk om en om geven totdat je pak op is, en dan helemaal overstappen.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb het per fles overgedaan.. Eerst de FV bij de lunch vervangen(100-120cc), een paar dagen later die in de ochtendpap. En het pak heb ik opgemaakt met de avondfles. Deze hebben we toen vervangen door thee met een scheutje melk..

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Slim idee van die thee! Zo krijgen ze op een gezonde manier vocht binnen zonder dat je over je maximum aan zuivel heenkomt!

Deel Deze Pagina