Baby (1) snowboardt feilloos van piste

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door blackeyedgirl, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Is toch niets raars aan, kindje snowboard een eindje, als ze het nu van een snelle piste af laten glijden is het weer wat anders.

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Normaal is het zeker niet , daarom staat ze met een filmpje vermeld ;)
    Schattig is het zeker en ook erg knap.

3. music4life

music4life Niet meer actief

huhu tuurlijk
    een kind van 1 ja nou euhh ik vind het behoorlijk dom als ouder

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

De manier waarop ze op d'r board staat, zou menig volwassene jaloers op zijn. Ze heeft er echt feeling voor en is helemaal niet bang. Ze staat zo te zien helemaal niet vast op het board, want ze heeft veel grotere schoenen aan dan haar maat. Dus het zal allemaal wel meevallen hoor.

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Top!

6. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Schattig zeg; wat een moppie! Zo gevaarlijk ziet het er nou ook weer niet uit hoor, vind ik...

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier precies hetzelfde die er zo over denkt

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat dacht ik ook gelijk. Heel knap hoor, maar lijkt me niet helemaal veilig.

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat een gezeik van mensen die het stom vinden :(

Jullie kids spelen nooit op speel toestellen in de speeltuin waar ze van af kunnen donderen ? En jullie kids spelen nooit op de fiets buiten waar ze met hun voetjes tussen de spaken kunnen komen ? ( zijn zo maar ff twee voorbeelden hoor ;) )

Kom op zeg, het is niet zo dat ze van de zwarte piste afskied ofzo hoor ;) je ziet dat dat kind er toch lol in heeft, is toch super leuk ! .. Zie er dan ook gewoon de lol van in :D

10. luuus

luuus Niet meer actief

omdat mensen een andere mening hebben is het gezeik:(

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik vind het knap dat ze het kan, maar mijn keuze voor vrijetijdsbesteding voor mijn 1-jarig kindje zou het niet zijn. Wel leuk om te zien dat ze er zo'n plezier in heeft. :)

12. 4days

4days Niet meer actief

Ach zo gevaarlijk lijkt het me niet, het gaat best langzaam. En als die ouders zelf heel goed kunnen snowboarden, kunnen ze het kindje gewoon opvangen als het valt ofzo. Het is eigenlijk bijna hetzelfde dan wanneer kindjes gaan lopen, als je uitkijkt dat ze niet te snel gaan.

13. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ha ha geweldig, geen gezicht zo'n klein Smurfje op zo'n board! :D Zonder angst en helemaal onbevangen. Ach, zó gevaarlijk zal het wel niet zijn lijkt mij. Ze gaat niet hard, is klein en nog heel flexibel. Zolang ze er zelf plezier in heeft en niet gepusht wordt door haar ouders lijkt het mij redelijk verantwoord. Zou mij trouwens idd ook niet verbazen als ze meer richting bijna twee is als net één. Maakt echt veel uit op die leeftijd maar toch nog heel knap!

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het zal inderdaad niet echt gevaarlijk zijn, maar als ze net wat harder valt lijkt me dat het toch wel een goede blauwe plek met die harde plastic snowboard-schoenen. Niet dat ze dat nooit krijgen met gewoon spelen, maar ik heb een wintersport trauma van toen ik jong was dus lijkt het me sowieso al drie keer niets. (ik ben een stuk of 5 keer bijna het ravijn in geskied hehe)

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

lekkere aannames zeg, je weet geeneens hoe en wat dus ga niet speculeren over wat voor ouders het zijn, klaar.

Een kind dat door de straat fietst of aan een klimrek hangt loopt net zoveel risico, kindje staat op een hele lege plek, zonder bomen, en IETWAT aflopend, tis geen zwarte piste hoor. Mogen kinderen ook niet van een heuvel afsleeen dan? das net zo gevaarlijk.

Kinderen worden groot met vallen en opstaan.

16. xlns

xlns Actief lid

20 dec 2007
    423
    0
    16
    Daarnaast voor ons is het misschien 'niet normaal'. Maar wij wonen ook niet in een land waar een aantal maanden per jaar sneeuw ligt. Toen ik in Zweden woonde zag ik altijd kleine kinderen bij het skiën. Voor de kinderen daar is skiën hetzelfde als voetballen hier.

17. chantal1984

Nee hoor maar die reacties die er op worden gegeven slaan nergens op ... En dat vind ik wel gezeik want dan kan je je kinderen dus nooit meer buiten laten spelen want overal kunnen ze zich wel bezeren .. ;)

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey Chantal, wat ben je weer heerlijk fel :D

Ik duidde meer op het feit, dat ik het niet normaal vindt, dat een kind van 1 op zo'n ding staat. Als onze kinderen leren fietsen, zijn ze zover ik weet geen 1, maar toch al wat ouder. Kinderen moeten tegenwoordig al zo vroeg wat kunnen..

19. chantal1984

Ja sorry kan dr niet zo goed tegen dat mensen zeggen dat dit zo gevaarlijk is maar dat die kids van hun wel in speeltuinen ed spelen ;)...

Toen die kleine van mij 1 werd kreeg hij een driewieler, een maand later was hij al aan het fietsen dus het kan wel en hij is menig maal gevallen en met schaafwonden ed weer terug gekomen, maar ja dat kan ..

En zoals iemand hier al eerder zei, als je in een land woont waar eigenlijk altijd wel sneeuw is dan vind ik het niet zo gek dat die kleine kids eerst leren snowboarden ...

20. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    vind het eigenlijk ook wel erg vet hoor

Deel Deze Pagina