hoi! mijn zoontje is 8,5 week oud en is 5 weken te vroeg geboren. nu is het erg warm weer en willen we dit weekend met de boot gaan varen. we hebben een zonnekap op de boot laten zetten voor schaduw en we zullen Sem in de kinderwagenbak uit de toch leggen. Ook wil ik de thermometer meenemen zodat we goed kunnen controleren of hij het niet te warm krijgt. welke temp kunnen we aanhouden? gewoon tussen de 36,5 en 37,5? en heb je verder nog tips? heb je überhaupt tips over hoe met zo'n kleintje om te gaan met dit warme weer? Wat trek je hem aan? Ik temperatuur hem nu wat vaker, normaal gesproken heeft hij 36,8/36,9 nu zit hij op 37,0/37,1. Hij ligt in bed onder 1 dekentje en een lakentje met een rompertje, een shirtje en broekje. de sokken heb ik uitgelaten. alvast bedankt voor je reactie! groetjes Cathelijn
Hoi hoi, Een temp tussen 36.7 en 37.3 is prima. Is het hoger of lager, dan moet je actie ondernemen, zoals kleren meer of minder, dekentje meer of minder, noem maar op. Het is even uiitzoeken wanneer het voor hem het prettigst is het. Daar kom je achter door te tempen, meten is weten. groetjes Adrienne