Baby 10.5 maand (achterlopen!?)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sm1990, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Het is en blijft moeilijk en afwachten het is een heerlijk kind met humor maar hij begrijpt het nadoen enz niet... en waar is papa of mama ook niet... zie t ook niet 1,2,3 gebeuren.... lees ook bijna nooit dat kindjes niks van dat kunnen of begrijpen... en t later byv wel deden.. dus kom op met die positieve ervaringen haha..

2. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Wat mij opvalt is dat hy heel veel met wielen speelt. Van zn kinderwagen loopkarretje en van zij 3 wieler... hij loopt niet achter zn walker nee hij draait hem op zn kop en allerlei andere manieren om te kijken hoe de willen draaien.. nou weet ik vanuit myn opleiding dat dit ivm autisme word gebracht iemand ervaring mee?

3. Koon

Koon Niet meer actief

Je moet je echt wat minder druk gaan maken hoor meid. Relax!!
    Je kindje ontwikkelt zich prima.
    Als met wielen spelen autisme zou betekenen... Nee dat is echt geen reden tot zorg. Je kindje is gewoon aan het uitvogelen hoe die dingen in elkaar zitten, nieuwsgierigheid.
    Even ter vergelijking, mijn zoontje ging pas zitten en kruipen met 11 mnd, staan met 13 mnd, lopen met 16 mnd. En daar is niets mis mee. Loopt niet achter, ontwikkelt zich prima. Qua praten, ik weet het niet eens meer. Was hij ook niet zo vroeg mee en nu lult hij de oren van ons hoofd.
    Je legt alles onder een vergrootglas. Geniet van je kindje in plaats van overal problemen te zien.

4. Neko85

Neko85 Actief lid

21 jun 2013
    347
    0
    0
    NULL
    Zaandam
    Wij (zussen en ik) waren volgens het consultatiebureau doof. We reageerden niet op geluiden. Mijn moeder trok zich er niets van aan "het zijn baby's en er is zoveel interessant voor hun".
    Mijn zoon reageert ook niet op 'waar is ....'
    Maar hij heeft het ook altijd te druk met andere dingen. Gewoon blijven oefenen en het komt wel een keer

5. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Dochter kon ook pas met 11 maanden zitten. Ik heb van niemand te horen gekregen dat dochter laat was hoor.
    Ik vind het gek dat ze tegen jou zeggen dat je zoon achterloopt...

Die dingen die jij zegt dat hij nog niet kan, kon dochter ook nog niet met die leeftijd.

Klappen kon ze ook pas met een jaar.
    Waar is mama, waar is papa, dat begint ze nu pas net te begrijpen.

Dochter loopt trouwens ook nog niet. Dit is volgens onze KA ook helemaal niet zorgelijk.

Sorry, maar ik denk echt dat jij er te veel achter zoekt...

6. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Mijn zoontje is 10 maanden. Hij kan vanaf 8 maanden kruipen, zitten en paar weekjes later ook staan en stapjes langs tafel enzo zetten.

Maar hij kan nog niet in de handjes klappen, of zwaaien of wijzen naar papa of mama. Volgens mij hoeft dat toch ook nog helemaal niet?? Ons zoontje laat hier nog niks van zien in ieder geval.
    Hij kan wel een high five geven haha.

Deel Deze Pagina