Ik wil mn zoontje 's nachts graag een slaapzak aandoen. Ik heb die witte gevoerde van de Hema, mt 50-62. Maar moet ik er dan nog een deken bij doen, of niet?
Ik zou geen deken doen, dat lijkt me te warm worden. Je kunt altijd even in zijn nekje voelen, als het daar niet koud aanvoelt, dan is het ok. Of als je het echt zeker willen weten bij een luierverschoning meteen even tempen.
Nee, zou ik niet doen. Zoals de andere dames al zeggen: dan wordt het veel te warm. Mijn zoontje sliep vanaf een maand of 3 ook in een slaapzak zonder dekens. Met dit "winterse" weer heeft mijn zoontje gewoon een rompertje en een pyjama aan incl. sokjes (koukleumpje) en daaroverheen de winterslaapzak. Hij wordt aangenaam warm wakker 's morgens
Ik heb die ook maar wel een dekentje erbij. Dochter is altijd erg koud. Is ook erg mager dus misschien daardoor
Hier ook altijd in slaapzak (zonder mouw) met pyjama (in begin gewoon met z'n kleding) maar wel met een dun dekentje erover. En nu soms als het wat warmer is heeft hij geen broekje aan.
Hier wel met dekentje maar dat is meer omdat zoonlief dat prettig vindt (geborgenheid) zonder slaapt hij niet... Hier met mouw met romper en dun dekentje.