Misschien dat iemand dit herkent: Ons zoontje gilt en huilt de laatste dagen erg als we 'm verschonen. En dan vooral als we aan z'n rechterbeen zitten. (ook als je z'n rechterbeen in een broekspijp ofzo wil manoeuvreren) Ook als ik m'n hand onder z'n rug/billen doe zodat ik juist niet aan z'n benen trek, maar wel z'n luier er onder kan leggen/of de boel daar kan schoonmaken, mekkert hij en lijkt het alsof het pijn doet... Hij heeft verder geen schrale billen ofzo en loopt, rent, springt, stoeit, kortom, beweegt gewoon zoals altijd... Hij is verder ook niet ziek/koortsig. Ik vind het zo raadselachtig... Het viel m'n moeder woensdag op toen ze op 'm paste en we doen het meeste verschoon- en omkleedwerk nu staand, maarja, bij een poepluier is het wel gewoon handig als hij op z'n rug ligt om overal alles goed schoon te krijgen. Iemand een idee wat het kan zijn?
Ik weet niet wat het kan zijn maar eh, als je kindje het uitgilt van de pijn ga je toch zeker gewoon naar de HA?
Ik had het er bij de HA wel over gehad vrijdag en toen zei ze dat ik het nog even aan moest kijken, omdat hij dus in z'n bewegingen er verder geen last van lijkt te hebben en hij ook een hele periode gehad heeft dat hij bijvoorbeeld omkleden vervelend vond. Dat hebben heel veel kinderen. Even afwachten was dus het advies. Maar in de tussentijd was ik benieuwd of mensen het herkenden. Vandaag is hij bij het kdv en zij gaan hem ook goed observeren met buitenspelen enzo.