Staafmixer of....

Discussie in 'Voeding' gestart door DragonBerry, 18 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Hoe maken jullie zelf eten klaar voor de kleine?
    Heb laatst geprobeert met de staafmixer maar dan moet ik zo een grote hoeveelheid in 1 x maken omdat het anders te weinig is om de staafmixer erdoorheen te doen..... En in de blender gaat het ook niet echt passen...

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon prakken.

3. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Gewoon prakken of in stukken aanbieden.

4. 2jees

2jees Niet meer actief

Hier ook prakken

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

7 maanden? Prakken en stukken

Oei, ik zie dat je kindje 5 maanden is... nee, toen gaf ik of nog geen bijvoeding of ik gaf het inderdaad wel erg fijn. Ik maakte dan gewoon wat meer (invriezen) maar goed, ik was wel net begonnen met groentehapje met 5 maanden (zoon)

6. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.151
    3.027
    113
    Nederland
    Hier word geprakt eten niet gewaardeerd.. Dus helft staafmuxer en helft prakken,,en dat samenvoegen.. (doe dit pas sinds het weekend hoor haha, daarvoor potjes)

7. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Zo fijn mogelijk prakken om te laten wennen en dan steeds iets grover geven. Je kan misschien de mixer er doorheen halen in het begin?

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik gebruikte de staafmixer en maakte gewoon wat extra, dat ging dan de vriezer in :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als ik een prutje maak, dan maak in qua fruit zeg maar de hoeveelheid vna een half theeglas vol ( = 0,5-1 stuks fruit ) en dan kan 't gewoon met de staafmixer. Maar eigenlijk kan er heel veel fruit gewoon heel fijn prakken. Banaan en peer zowizo. Avocado ook. Appel even koken en dan prakken is ook best fijn.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier nooit gepureerd. Maar beide keren vanaf 6 maanden gestart. Oudste alleen stukken, jongste kon daar wat minder goed mee overweg en die kreeg eerst geprakt en nu grotendeels in stukken.

Deel Deze Pagina