Wij zijn nu sinds anderhalve week bezig met een provocatietest om te kijken of de KEA van ons zoontje over is. Hij heeft nog steeds geen reactie gekregen Weet iemand toevallig hoe lang je moet wachten voor je er zeker van kan zijn dat het over is??
Hmm lijkt me toch vrij lang maar ben geen professional Wel een KEA kindje hier aar die reageert meteen.
Mijn zoontje zat na 5 uur van top tot teen onder de vlekken. Dat werd in het spraakgebruik door de arts al een "verlate" reactie genoemd. Tot 48 uur (2 dagen) na de test werden eventuele symptomen meegenomen. Als hij deze keer weer koemelk heeft gekregen, maar na 1,5 week nog geen reactie vertoont, lijkt me dat een mooie uitslag. Wat fijn!
Zeker, ben er ook erg blij mee Vandaag had hij wel wat huidklachten maar ik kwam er net achter dat hij ook een kies krijgt dus daar zal het van komen...
Onze ervaring is dat het zich soms opbouwt en je soms pas na 2 weken een reactie ziet. Die weer verdwijnt als je stopt met koemelk.
Ja, we zijn nu inderdaad toch maar gestopt, want we vertrouwden het toch niet.... Over een paar maandjes nog maar eens proberen...