baby 10 maanden erg wild met verschonen

Discussie in 'Verzorging' gestart door pinter, 1 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Met Sietse naar de wasbak gaan om de billetjes te wassen is een hele onderneming.
    Hij weegt over de 10 kilo en is zo'n klein wipkipje dat niet of nauwelijks stil zit.
    Het woord nee genruiken we wel,maar hij snapt het nog niet.
    Ik heb hem nu weer recht voor me op de commode liggen,helaas schopt hij dan wel telkens in mijn buik,maar het verschonen gaat zo wel iets handiger.
    Spiegel heb ik er boven hangen,wiebelbeest hangt er.

Mijn telefoon vindt hij erg leuk,ik zal hem die eens geven ja.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja hier nog zo'n lekker beweeglijk ding met verschonen :D:D:D

Pfff soms weet ik geeneens meer wat ik moet geven als afleiding. Wat de laatste dagen helpt: zichzelf laten optrekken, "zelf" iets laten kiezen van wat er op de plank staat dan gaat hij zitten en dan leg ik hem neer terwijl hij met dat "zelfgekozen" ding speelt. Ik zorg dan dat er dingen vooraan staan/liggen die hij kan pakken: borstel, doosje van de thermometer, tandenborstel, tubetjes droog huidje of tandpasta.

En soms als het verschonen echt niet lukt... tja dan even op de grond leggen en mijn benen langs zijn lijf en over zijn armpjes heen. Dat vindt hij echt ioet leuk en ik ook niet, maar soms kan het echt niet anders. Gelukkig heb ik dat pas 3x hoeven doen....

En als ik een speeltje in mijn mond hou en het hem laat proberen te pakken wil ook nog weleens helpen....

en voor de rest tot 10 tellen en rustig blijven tot het wel een keer lukt hahahaha
    xxxx

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier gaat dat nog steeds zo. Aankleden doen we tijdens het spelen of staand.
    Luier verschonen is ook steeds drama, maar dan heeft ze even pech. Kom alleen soms handen tekort ;)

4. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons kindje krijgt van mij altijd (heel stom misschien, maar het helpt wel, haha :p) een kleerhanger. Die laat ik even boven het hoofdje bungelen en dan gaan de handjes naar boven en dan geef ik de hanger. Reuze interessant! :)

5. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    wat herkenbaar, het is soms echt een drama!
    vooral met schone luier omdoen. hij kan dan echt boos worden en wil hij perse zn zin hebben om toch om te draaien en te gaan kruipen, met zn speeltjes gooien etc.

Deel Deze Pagina