na zwangerschappen: cellulitis...aaah!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mejon, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    oh wat baal ik toch van mijn benen en billen.
    zeker nu het vaak mooi weer is, durf amper te zwemmen en ik vindt mijn benen verschrikkelijk onder een rok of korte broek.
    ik trek dat wel aan....maar voel me echt lelijk.

overal lees ik over smeersels, maar die schijnen niet te helpen of alleen tijdelijk.
    ben bang dat ik er mee moet leren leven al zou ik echt een moord doen voor een oplossing!!!
    ik ben verder niet dik ofzo (maar dat hoeft natuurlijk ook niet).
    bah, heb er echt de balen van.
    sorry voor mijn geklaag,maar moest het even kwijt.

mejon

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    tja ik ken het wel zit er soms ook behoorlijk mee! Maar ach meid is een luxe probleem als je maar gezond bent toch?

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wat dacht je van sporten?;)
    Ik kan je geen garantie geven dat al je putjes verdwijnen, maar wel een heleboel. Alles zal er ook strakker uitzien.

Na mij zwangerschap zijn mijn benen ook behoorlijk verslapt. Jaar later zijn ze net zo strak als voorheen. Een paar keer per week sporten doet wonderen. Hoef je geen moord voor te plegen;)

4. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    haha, ja ik heb eerst wel gesport maar moet eerlijk zeggen dat ik toen niet veel verschil merkte. en nu met 2 kindjes....ben vaak blij dat ik kan gaan zitten 's avonds.
    misschien dat ik het wel weer op ga pikken, het sporten.
    ik las ook dat veel water drinken helpt.
    en ik zag ergens staan....bindweefselmassage, dat zou zorgen voor een betere doorbloeding enzo.
    en de vetophopinkjes zouden dat weer losser gemaakt worden.....
    zo'n maasage kost 30 euro en duurt 55 min.
    ook die zul je wel meerdere nodig hebben....
    helemaal weg gaan zal het niet doen, maar ik zou al heel blij zijn als het minder is.

het is idd een luxe probleem, maar wel een hele rottige en lelijke, zucht.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    kiwi: had je pas na een jaar sporten resultaat? Ik sport namelijk nu wel regelmatig cardio en fitness en af en toe spinning maar zie nog geen verschil. Vandaar dat ik me afvraag of ik nog een paar maanden geduld moet hebben:D. Ben het volledig met je eens dat sporten wel helpt. Mag ik vragen wat jij voor sport doet?

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

ik heb het ook, en met hardlopen was het een stuk minder. (al na 3 weken!!) Nu heb ik een grote tattoo op mn voet laten zetten en kon ik mn hardloopschoenen niet aan, en hopla, daar is het weer :( Al na 2 weken!!
    Ben blij als het weer weg is!

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bodypumpen schijnt trouwens ook goed te werken (van horen zeggen)

8. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    #8 Kiwi1, 17 aug 2009
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
    Ik doe 3 a 4 x per week aan een vorm van aerobics. Voor mijn zwangerschap gaf ik aerobiclessen. Nu heb ik geen zin meer om er een verplichting van te maken, maar sport nog veel. Zumba is hier een favoriet en body pump. Verder in de zomer skate ik regelmatig. Zumba is super voor de doorbloeding en met de body pump train je alle grote spieren heel goed. Ik ben er van overtuigd dat met de gezonde voeding, veel water drinken, veel bewegen en goed de spieren trainen het helemaal weg kan gaan. Uitzonderingen daar gelaten, sommige mensen hebben van nature veel aanleg voor cellulites. Maar zelfs dan kun je het tot een minimuum beperken.

Ik sport voornamelijk 's avonds als mijn mannetje op bed ligt. In het begin moest ik mij er ook toe zetten. Je bent inderdaad blij als je 's avonds op de bank kan ploffen. Maar tjah, mooier werd ik er niet van en energieker al helemaal niet. Mijn ervaring is als je jezelf eenmaal een paar keer naar de sportschool hebt gesleept het dan een gezonde verslaving wordt.

Vruchtje: het resultaat zag ik al wel na een paar maanden, maar echt zo strak als voorheen werd het na een klein jaartje.

9. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    misschien moet ikdan idd aan het sporten gaan.
    maar weet nietzo wat echt goed bij me past.
    even op internet snuffelen wat er zoal is.

maar ik ben zo'n snelle opgever wat dat betreft,erg he.
    schaam me diep, maar nu wil ik echt van die lelijke billen af!!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.199
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben eigenlijk wel een beetje sportverslaafd:D maar liever dat dan verslaafd aan drank of roken. Ik probeer ook te gaan als zoonlief slaapt in de avond of met zijn middagslaap. Kan niet zo heel vaak aangezien manlief ploegendienst draait. Bodypump zelf nog nooit gedaan, maar ik wil snel een proefles gaan doen

Deel Deze Pagina