hoihoi, mijn kleine man van 7 wk oud, heeft sinds kort ,voeding van Nutricia omneu comfort, vanwege harde ontlasting, hij kon helemaal niet poepen meer , hij heeft ook formax erbij gekregen 1 zakje per dag , nou heb ik 2 vraagjes , hij krijgt honger van die voeding hij komt al naar 2 uur ofos, hij krijgt al 5x150,afgemaat niet 165 maar 150, zou je het niet mogen mengen met standaart Nutricia? en die zakjes krijg hij nu ontlasting, wel medere keren per dag ,en heel dun en heel donker ,is dat normaal?
Nutricia mag je mengen met nutricia. Dat is geen probleem. Ik zou voeding niet met een ander merk gaan mengen. je hebt ook forte voeding, dit is voeding voor hongerige kinderen. Misschien zou je even met cb kunnen overleggen wat je het beste kan geven.
Forte voeding is voor hongerige kindjes, maar heb hier van gehoord (heb er zelf geen ervaring mee) dat dit de ontlasting hard maakt en verstopping kan veroorzaken. Aangezien je kleintje al moeite heeft met de ontlasting zou ik hier dus mee oppassen. Sowieso ben je, als ik het goed begrijp, pas van voeding geswitcht. Het is niet aan te raden binnen twee weken nog een keer te switchen. Weet je zeker dat het honger is? Met die zakjes heb ik geen ervaring, maar lijkt mij dat het ervoor zorgt dat de ontlasting dunner wordt zodat het poepen makkelijker gaat. Van wie heb je de zakjes gekregen? CB of HA? anders even contact opzoeken als je zeker wilt zijn dat het geen kwaad kan