Even een vraag: Dochter is sinds 1,5 week verkouden en dunne luiers (geen diarree). Sinds zondag koorts 39,5 en toen flink overgegeven. Maandag koorts rond 39 graden, wel laag te houden dmv PCM. Wel goed eten/drinken. Niet meer overgegeven. Gister leek beter te gaan, geen koorts en goed eten/drinken. Wel beetje, met name slijm, overgegeven. Echter, tegen de avond: enorm wit/bleek en verhoging, met PCM op bed gedaan. Goede nacht. Vanochtend huilen en weer 39,5. Weinig geplast voor een nachtluier, maar wel wat. Daarbij was ze heel flauw en wat suffig. Fles 150 ml gedronken en paar hapjes fruit, ton met zetpil op bed gedaan. Om 10.15 wakker gemaakt voor de dokter, wilde niet goed wakker worden maar uiteindelijk prima wakker, om 10.45 uur in wachtkamer werd iets actiever en keek weer om zich heen en reageerde weer op omgeving goed alert dus. Huisarts oren, keel en longen nagekeken: was goed. Dacht ivm koorts aan virale infectie, indien vrijdag nog steeds hoge koorts toch voor zekerheid antibiotica starten. En: plassen un de gaten houden. Nu komt het dochter heeft sinds half 9 droge luier. We zijn rond 11.30 thuis van huisarts, geef der wat water en neemt slokken en begint weer enorm over t geven, lijkt of der hele ochtendfles er weer uit is . Sorry beetj lang verhaal, maar hoelang mogen kleintjes 'niet plassen'? Ben dus vergeten te vragen, had ook niet verwacht dat ze weer zou gaan overgeven. Ze slaapt nu weer, als ze wakker is probeer ik weer vocht te geven..
Die van ons heeft ook zoiets gehad paar maanden geleden. Moest haar toen ors toedienen. Kan je kopen bij drogist of apotheek. Ik had toen ook domperidon zetpillen gehad. Dit is voor misselijkheid. Ik weet niet of die nog voorgeschreven worden. Was namelijk wat gedoe hierover in het nieuws. Als je het niet vertrouwt gewoon huisarts bellen. Heb ik toen ook gedaan. Vaak lijkt het of ze een hele fles uitspugen maar vaak is dat niet zo. Was het water niet te koud voor haar buik ?