Als er iemand niet creatief is, dan ben ik het . Maar het lijkt me wel heel leuk om creatief bezig te zijn met onze dochter. Wat zou ik nu al kunnen doen met haar? Vingerverven? En waar koop ik dat dan? Heeft iemand misschien nog tips voor een boek of zo, waarin allerlei knutseltips staan? Geen pinterest of welke.nl, gewoon echt een boek. Of nog andere tips?
Waar koop je knutselspullen: Action! Wat wij zoal doen: Verven, je kan ook van die leuke canvasdoeken kopen bij Action eveneens als de verf. Stikkerboek, plaatjes zoeken en stikkers plakken Cakejes bakken Buiten blaadjes zoeken en opplakken Kleien Met raamstiften op het raam tekenen (al ben ik daar niet zo'n fan van, ze kleurt nu overal op hahaha) Verder tekent ze heel veel zelf in haar kleurboek Oja en ik ga binnenkort van die grote kralen halen om een ketting te rijgen. En we gaan pinda's rijgen voor de vogels :-D
Dat wordt een rondje Action ja Ik ben ook niet creatief aangelegd en zoontje tot dusver ook niet maar we proberen het wel af en toe en met vaderdag hebben we lekker gekliederd met vingerverf...
Het enige wat mijn zoontje nu doet is vingerverven. De rest interesseert hem nog niet. Heb ook grote wasco's. Zie dat jouw dochtertje nog 3 maanden jonger is. Let er wel op dat je uitwasbare verf enz koopt.
Ik zie dat je kindje 13 mnd is. Ik persoonlijk denk dat het meeste pas kan /zin heeft als ze ietsjes ouder zijn. Ons dochtertje van 18 mnd begint nu op har manier te kleuren met wasco. De rest snapt ze nog niet.
Hier is met name kleuren en stickers plakken favoriet. Verven mag ze zo nu en dan, maar wordt vaak zo'n zooitje.
Je kunt creatief zijn met heel veel dingen! Alles is goeden te gebruiken, niet alleen uit de action, maar ook uit het grote mooie buiten! Herfstbakjes maken, brooddeeg is hier ook populair, net als kleien en verven. Wat ook een heel leuk effect geeft is een papier in de awasteil doen, daar een paar klodders verf in de hoeken en daar 1 of 2 knikkers bij in te doen. En dan de bak heen en weer bewegen. Het is snel klaar en een mooi resultaat! Een boek zou ik niet weten, internet staat volknutselideetjes en ik weet nog aardig wat terug te halen uit mijn peuter/kleutertijd. Het gaat niet om het resultaat, het gaat om de lol.