Bedankt voor al jullie reacties! Maak me er ook geen zorgen om maar het is wel leuk om de verschillen te horen haha! Ga vooral door met het erop zetten!
Geniet er nog maar even van! Onze dochter had om die tijd ook de gewoonte om om 7u wakker te worden, na de fles meteen terug te gaan en door te slapen tot 11. Dan sliep ze overdag maar 45min hoor dus dat scheelt. Maar die lange nachten waren heerlijk.
Ik zou er zo voor tekenen! Heb je lekker veel tijd voor jezelf . Mijn oudste dochter was ook zo'n heerlijk slaapkopje (en is het nog steeds). Mijn jongste dochter slaapt maar heel wening. Met 15 maanden slaapt ze al minder dan haar zus van 4. Ze heeft gewoon weinig slaap nodig denk ik, want ze is wel vrijwel altijd vrolijk en energiek en ontwikkelt zich prima. Volgens mij zijn grote variaties in de behoefte van slaap tussen kindjes volkomen normaal. Ik denk dat bij ons de oudste mama's slaap genen heeft en de jongste die van papa .
Mijn dochter van 14 mnd maak ik ook om 8.00 wakker, ze heeft er dan een nacht van 12,5 uur opzitten. Als ik haar niet wakker maak slaapt ze gerust door tot 10.00 - 10.30. Dan slaapt ze 's middags wel wat korter. Ik vond het eerst ook wel wat gek maar het kan geen kwaad lijkt mij. Als ze honger zouden krijgen worden ze heus wel wakker