onze dochter is 11 maanden en sinds een week gilt ze alles bij elkaar als ze moet slapen of in slaap is geweest (snachts) en dan wakker wordt overdag slaapt ze niet echt meer en savonds duurt het ong 2 tot 3 uur dat we der stil hebben en dat ze slaapt wat is dit?
11 maanden sprong? Dat is een heftige sprong heb ik me laten vertellen, waarin ze enorm kunnen rommelen met slaapjes en gedrag. In combinatie met het 'ontdekken' van haar stembanden krijg je dus dit soort taferelen. Ik zou eraan toegeven en bij haar blijven tot ze slaapt, des te eerder is het voorbij... maar heb me laten vertellen dat dit een zware fase is, dus sterkte en succes!
Klinkt wel als de 11 maanden sprong. Hoe is ze overdag? Snel uit haar humeur, gefrustreerd als iets niet lukt, etc;? Kunnen het tandjes zijn? Of kan het zijn dat er lichamelijk iets is (verkouden, oortjes, etc.)?
Dat is een slecht teken, dat ze ook overstuur is als jij haar vast hebt. Zou het idd pijn kunnen zijn? Ik denk ook aan dr oortjes.
Mijn zoontje zit er ook midden in...op zich slaapt hij snachts wel..overdag is hij met geen mogelijkheid op bed te krijgen..dan gaat hij volledig over de zeik... hij is nu ook echt bezig met de eerste stapjes (aan de hand) en optrekken in de box en aan de bank enz... het is een flinke ontwikkelingssprong volgens mij.. Sterkte ermee...en als je het toch niet vertrouwd met dat huilen zou ik gewoon de huisarts of het cb bellen..
Klinkt als de 11 maandensprong. Pfffff..... was zelf ook oververmoeid. En hierbij verlatingsangst. Zelf heb ik mijn zoontje niet uit bed gehaald, maar in zijn eigen bed gelaten en ik bleef bij hem totdat hij weer sliep. Veel geaaid over zijn rug en hoofdje. Het gaat over, maar kan even duren. Hier duurde het zeker 3 weken.... Heb je al gevoeld of er tandjes komen? Succes.
Hier ligt er nu boven ook een mannetje hysterisch te gillen boven. Komen idd twee tanden door en hij zit niet lekker innzijn vel. Merk ook wel dat hij verlatingsangst begint te krijgen
Elf maanden slrong. en mijn ukkie was ineens bang in het donker. nu klein lichtje aan en dat gaat prima.