Baby op een vespa scooter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mary1981, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Beste collegamama's,

Over een aantal dagen vertrekken wij een paar dagen naar Zeeland. Bij het hotel dat we hebben geboekt kunnen we ook scootertjes huren. Dat vind ik helemaal het einde alleen... weten jullie of er babyzitjes voor op die scooters bestaan?

Op google vind ik alleen iets van kinderzitjes, maar mijn schatje is pas 9 maanden dus dat durf ik niet aan...

Als het bestaat hoor ik graag van jullie!!! en anders wordt het voor ons gewoon weer de fiets ;)

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zelf heb ik nog niet eerder scoters gezien met kinderzitjes voor op.

Wel heb ik bij brommers gezien dat er stoeltjes op kunnen voor op. Maar hoe ze dat gedaan hebben dat blijft voor mij een raadsel.

Heb zelf een brommer en zou het fijn vinden als er aan de voorkant een kindjer zitje op kan. Maar hoe dat moet ik dan zelf nog eens goed uit zoeken. Achter op heb ik een anderzitje voor grote kinderen. En anders voorlopig bus. hihi. En in jou geval gewoon de fiets.

3. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Ik zou het eigenlijk levensgevaarlijk vinden om je kleintje op een scooter mee te nemen. Maar misschien ben ik een ontzettende miep hoor :p

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik zou het ook niet aandurven! Ik heb het ook nog nooit gezien...een baby op een scooter.

5. Sabinekuhh

Sabinekuhh Actief lid

19 jul 2009
    136
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze hebben wel zitjes voor op een scooter, maar daar mogen ze pas in vanaf 2-2,5 jaar oud.

6. Que

Que Niet meer actief

ik heb het ook nog nooit gezien, maar met zo'n kleintje zou ik het niet doen. Als je kleintje 9 maanden of ouder is zou dan maar lekker op de fiets stappen. op een scooter hobbel je toch veel meer, en mocht je onderuit glijden (wat ik ooit heb gehad door een ander) dan blijft er weinig van het huidje van je kleintje over.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zou het niet doen, denk ook dat het behoorlijk hobbelt, lijkt me voor de nek en rug op die leeftijd nog niet goed. En ik vraag me ook af hoe veilig het is.

Deel Deze Pagina