Dochter 8 maanden veel slijm

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Warboel, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Heeft iemand misschien tips voor een meisje met heel veel vastzittend slijm?

Ze heeft pittige hoestaanvallen, maar er komt geen klap los. Tot aan spugens toe.

We zijn al bij de HA geweest, inmiddels al 3x deze week. Ze heeft een AB voor een keelontsteking (daar begonnen we mee) en nu dus ook Ventolin voor het slijm, maar dat mocht de eerste keer nog niet baten :(. Het slijm zit ook heel hoog. Van de week zat het nog een beetje op haar bronchiën, maar daar was vanmiddag niets te horen.

Der hoofdeinde is al iets omhoog, ik gebruik zoutoplossing, er staat een ui naast het bed, de kamer is niet te warm etc.
    Maar nog blijft ze die rot aanvallen houden en met name voor het slapen gaan, als ze wakker wordt en als ze haar melk heeft gedronken.
    Ik probeer haar na haar melk wat water aan te bieden, maar meestal slaat ze dit af.

Wie o wie heeft de gouden tip?

2. Helena88

Helena88 Actief lid

12 feb 2015
    272
    40
    28
    Ik lees mee. Mijn dochter van 11 maanden heeft precies hetzelfde. Het is zo sneu voor die kleintjes. Mijn vriendin zei dat ik een ui in haar kamertje moet leggen. Dat heb ik vandaag niet gedaan, maar misschien doe ik dat morgen..

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Stomen misschien?
    Wat ik in wanhoop nog wel eens geprobeerd heb was haar in slaap lopen in de buggy, dan zit ze meer rechtop dan in bed, en dan als ze goed in slaap was de buggy in de slaapkamer parkeren, dan sliep ze soms nog een tijdje door.

Deel Deze Pagina