Baby 10 maanden weigert fles

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Manonvd, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manonvd

Manonvd Actief lid

13 jun 2012
    309
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo!

Mijn zoontje van 10 maanden zit al sinds 1,5-2 maanden op 2 flessen per dag. Meer wil hij echt niet. De afgelopen week werd het zelfs steeds moeilijker om die 2 flessen erin te krijgen en nu sinds gisteren weigert hij zijn ochtend- en avondfles. Sochtends geeft ik bambix 8 maanden vanille en savonds krijgt hij bambix dromerig papje biscuit. Maar ook gewone nutrilon zonder pap of iets weigert ie.. Ook van een lepeltje wil hij niks. Maar z'n boterhammetjes gaan er wel meteen in, net als z'n fruit en groente..

Wat moet ik hier nu mee??

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Manonvd,

Misschien kan je eens een ander merk pap uitproberen zoals bijvoorbeeld het NESTLÉ Pyjamapapje kant en klaar (op basis van opvolgmelk). Veel kindjes vinden dit lekker en drinken dit met plezier. Lukt dit ook niet dan kan je het beste even overleggen met het consultatiebureau. Ze kunnen dan even kijken naar het voedingsschema en je adviseren wat te doen. (zoals bijvoorbeeld het aanbieden van toetjes voor baby's, om aan de eiwit en calcium voorziening te voldoen)

Groet,
    Saskia

Deel Deze Pagina