Is de funkybox fijn in gebruik. Heb bij Jesse op de kamer zo'n zwitsaldoos staan en die voldoet goed, alleen nu heb ik die van de kleine proberen te pimpen en hij ziet er nu heel leuk uit, maar hij sluit niet lekker meer. Moet nu dus een andere aanschaffen (had er niet een in een zwangerdoos zitten) en vind zo'n funkydoos wel erg leuk, maar is deze ook handig in gebruik? Had die van de Hema ook al even uitgeprobeerd, maar dat was niets, ging iet soepel open en dicht.
ik heb hem en vind hem heel fijn (en ook nog eens leuk en mooi!!!) Heb hem nu 10 maanden in gebruik en prima ding!
Ik heb hem bijna 2 jaar gebruikt en dat werkte prima. Alleen ging na 1,5 jaar het printje rond die drukplek een beetje er af.
Hij opende en sloot bij mij wle goed, maar vond het soms pijnlijk om er een doekje uit te trekken die naar onder geschoten was. Scherpe randen enzo. En aardig prijzig vond ik m ook!!
Hij doet het goed hier. Alleen kan je moeilijk bij de doekjes die naar onder geschoten zijn. En de print vervaagd ook op de klep. Ik heb er ook 1 van de hema en die doet het ook prima.
Hmm, vind die van de Hema ook wel leuk, maar die ik in de winkel uitprobeerde sloot vrij slecht/niet soepel. Misschien dat het net pech was, maar daarom had ik die eigenlijk al een beetje afgeschreven. Wel slecht trouwens dat die print van de funkybox vervaagd. Gebeurd dit al snel, of pas na een paar jaar gebruik?
ik heb hem voor de 2e aangeschaft en vind hem nu al fijn! die van bebejou bijv echt totaal niet, heb een meeneemformaat daarvan, echt een miskoop. Ik had voor mn zoontje die van pampers, wat in die gratis dozen zat, die werkt ook nog steeds prima en die is inmiddels dus 2 mnd in gebruik.
hier die van pampers en die van zwitsal uit de gratis dozen...maar geloof dat pampers ze soms ook wel eens bij de etos heeft staan (doekjes in een doos, zijn hetzelfde als die uit de babydozen) Maar die van de HEMA....die krijg ik idd niet dicht zonder op de knop te drukken met 2 handen...dus een op de deksel, en 1 op het knopje....niet handig! open wel handig..enkel dicht dus niet... Die andere merken ken ik niet....heb er genoeg van zwitsal..( babydoos gekregen bij de miskraam terwijl ik hem had afgemeld en bij onze jongen ook nog eentje....)
Ik vind hem niet zo fijn in gebruik. Vooral als er wat minder luierdoekjes in zitten, moet ik soms helemaal pielen om erbij te komen.
welke doekjes gebruik je? ik heb de ervaring dat pamperdoekjes (gebruik voor mn zoontje)wel es halverwege idd loslaten van elkaar, maar zwitsal niet....die ga ik weer voro de baby gebruiken
Ik vond 'm ook niet fijn; doekjes kon ik er niet met eén hand uittrekken; moest het box met één hand vasthouden en met de andere hand het doekje eruit trekken (niet handig bij volle poepluier).. Ook kom je er niet gemakkelijk met je vingers in als de doekjes losgetrokken moesten worden. jammer, want de boksen zien er onwijs leuk uit!
Ik heb er een van de hema. Heb ook met de funkybox in handen gestaan in de speciaalzaak omdat ik hem zo leuk vond, maar kwalitatief voelde die niks beter dan die van de hema, die dan toch en stuk goedkoper is. We hebben hem nu ruim een jaar in gebruik, en nog steeds prima. Had voor nummer twee die van de wibra meegenomen, maar dat hang en sluit werk was erg irritant en inmiddels ook alweer kapot. Jammer, want die was wel leuk.