vensterbank

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mary12, 5 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Mijn dreumes is bijna 15 maanden, klimt in vensterbank via speelgoed:$.

Nou, kan ik er iets voor zetten maar wij hebben al best veel weggehaald. Afleiden werkt echt echt niet, rent er gelijk naar toe.

Ik ben nu meer dan twee uur bezig en zie hier niet het nut van, toch zie ik wel dat ze het begrijpt.

Wat zal ik doen blijven herhalen of iets voor zetten. Ik hoor vaak in mijn omgeving dat ze vaak wel door hebben maar ik heb toch echt het idee dat dit erg scheelt per kind. Dochter is erg ondernemend en druk en gek op klimmen. Kan toch moeilijk hele dag uit vensterbank trekken?

Wie heeft ook zo dreumes?

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het streng zijn. Dingen die gevaarlijk zijn mogen niet. Punt!
    En daar ben ik streng op en hou ik vol. En dan wordt het na een week minder ;) dus volhouden en het menen.

3. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik heb er ook zo een rondlopen, klimt werkelijk de hele dag door op ons tv-meubel. Gek worden wij ervan! Helemaal nu ik zwanger ben is het continue eraf trekken dodelijk vermoeiend. Ik heb ook het idee dat hij heel goed weet dat het niet mag. Hij staat er namelijk vaak naast, kijkt me aan, schud nee met z'n hoofd en klimt er alsnog op. We zijn streng en consequent met weghalen en nee dat mag niet zeggen, maar pfffff. Hier is nu na een paar keer in de box zetten. Weet niet of dit nou de juiste manier is, maar soms heb ik het even nodig om even 5 minuten te kunnen blijven zitten of m'n handen vrij te hebben voor andere dingen. Lees daarom graag mee voor bruikbare tips, of om te horen hoe lang het bij anderen duurde voordat de kleine doerakken gingen luisteren;)

4. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48

Volwassenen zien ook vaak een bord met een maximum snelheid, weten dat je niet harder mag en toch.....

Zo'n vensterbank is natuurlijk superinteressant, ik denk dat er 2 opties zijn: of accepteren en veilig maken of constant eraf halen (hier werkt het om dit zo rustig mogelijk te doen, dus niet met een grote zwaai of laten springen of met hard Nee zeggen, want dat maakt het juist interessant).

5. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, het is niet te doen vensterbank veilig maken. Onze salontafel staat nu meter van de bank af, ze loopt gewoon van de bank af rennend voor over. En ze weet we, hoe ze eraf moet.

Wanneer gaan ze dit dan door krijgen.?

6. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    De aanhouder wint! :D

Hier een soortgelijk probleem, maar dan met de salontafel.
    Zij: klimt erop
    Wij: halen haar eraf (zeggen ook dat het niet mag)
    Wij: halen haar eraf

UITEINDELIJK geeft ze het op: Of ze gaat gewoon lekker spelen, of ze gaat krijsend op de grond liggen ;)

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier breden websterbank waarop mag ook gezeten worden ze klimt sinds ze 10mnd erop vanuit bank. Hond zit er ook op.
    Ik bleef altijd bij toen wen enkelglas hadden (2e verd). Maar sinds dubbelglas hier mag ze gewoon erop zitten staan etc.
    We vinden dat niet erg. Op andere wensterbanken bij iemand klimt ze niet;) en deze zit ik zelf ook regelmatig op boek te lezen

Deel Deze Pagina