Baby 10 maanden wil niet slapen! Help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamabram, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindya1

cindya1 Actief lid

19 nov 2013
    309
    26
    28
    NULL
    Rand v/d bible belt
    Hier hetzelfde probleem. Ons zoontje was 2 weken geleden ziek geweest en sindsdien niet meer doorslapen. Daarvoor ging het prima.

Geen idee wat het is.

Wat wij doen is het volgende: bij het eerste huiltje goed luisteren wat er is. Vaakhoor je wel aan het huiltje wat e is, totale paniek of jengelen. Bij totale paniek eerst proberen in bed te troosten (aai over de bol), als dat niet helpt dan bij ons op de schouder. Vaak valt hij dan wel weer in slaap en leggen we hem terug in het bedje. Soms gaat dat goed en valt hij weer in slaap, maar meestal niet. Als het dan nog steeds paniek is, even laten liggen en als hij dan niet in slaap valt helpt alleen aanleggen nog maar ...

Bij jengelen laten we hem vaak liggen, vaak valt hij dan na 5 à 10 minuten wel weer in slaap.

Geen idee waar onze aanpak onder valt, of wij in de categorie "ik ben niet van het huilen" vallen of niet. Bij totale paniek kun je ze in mijn mening niet laten liggen, hij krijst zich dan gewoon schor of stikt haast in een hoestbui (hij is momenteel verkouden)

2. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0

Fijn dat alles goed was. Ja, ik ben het met je eens hoor, ze hebben ze gewoon nodig op dat moment. Vind dat geen verwennen. Hoop dat het vanavond beter gaat

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Dat is de fase van verlatingsangst. Hele moeilijke periode.

Succes en door blijven bijten.

4. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Wat hebben veel kindjes het!
    Onze oudste heeft het nooit gehad. Vandaar dat we ook niet precies weten hoe we ermee moeten omgaan.

Ze heeft een uurtje in bed geslapen en ligt nu weer tegen mij aan te slapen. Zodra ze haar hoofd op mijn borst legt, slaapt ze meteen. Als ik haar nu weer terug leg is het meteen weer gillen.

Ik heb besloten even extra van haar te genieten snachts. Ze worden zo snel groot. Straks wil ze zo niet meer bij mij liggen.

Het was net 16 graden op haar kamer, dat is wel erg koud he?

5. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Vannacht voor het eerst weer doorgeslapen!!! Wat is dat lekker!

Deel Deze Pagina