Mijn dochter was erg onrustig vanmiddag niet willen slapen, nu is ze dus wel in slaap gevallen in de box. Nou heeft ze om 16.00 uur een fles gehad maar nu slaapt ze nog steeds, er zit nu bijna 5 uur tussen. Moet ik haar nu wakker maken voor een voeding en dan om 23.00 uur weer bijvoorbeeld of laten liggen en dat er dan een voeding vervalt. Ze is 12 weken en weegt ruim 6 kilo. Ik kan haar toch ook laten liggen en wachten totdat ze wakker wordt en dan iets meer voeding geven?
Tja, lastig altijd. Wakker maken is zo sneu, maar vannacht met een hongerig ukkie zitten is ook niks. Misschien over een uurtje en dan hopen dat ze dan vannacht gewone tijd komt.
Laten liggen en voeden als ze wakker wordt en anders zelf wakker maken om 23u. Misschien komt ze dan een keer extra snachts, misschien ook niet. Ik zou niet gaan wakker maken nu.
Om 23:00 wakker maken of als ze eerder komt... Er mag al 8 uur tussen een voeding zitten... En wie weet is dit de overgang naar een fles minder... Bij ons destijds wel... Ook slapeloze middag en net 1,5 uur voor enerlaatste fles vd dag viel ie in slaap. Gewoon gelaten en om 23:00 wakkergemaakt en toen gingen we van 6 naar 5 flessen En mss de fles van 23:00 ophogen?
Ze slaapt nog steeds, ik maar haar haar straks om 2200 uur wakker, en geef dan wat extra's Normaal gesproken maak ik haar wakker tussen 2200 en 2300 voor de laatste voeding en dan slaapt ze door tot de volgende morgen 7 uur of half 8 Ben benieuwd of ze dat dan straks ook doet als ze haar flesje van 2200 uur heeft gehad
Ik zou ook die fles aanbieden tussen 10&11, tenzij ze alsnog zelf komt.. En dan kijken wat de nacht brengt..